אני מחפשת מתכנת שיבנה עבורי אפליקציה.

אני מחפשת מתכנת שיבנה עבורי אפליקציה.

האפליקציה קצת מורכבת אז אני מבקשת מראש לפנות רק אם יש הרבה ניסיון ויכולת מקצועית גבוהה. הדרישות: א. ניסיון! ב. תיק עבודות. ג. זמן פנוי. ד. יכולת תכנות .net ברמה גבוהה. ה. ראיה עיצובית. ו. אני צריכה שיעבוד גם באייפון וגם בגוגלפון (הבנתי שזה לא מובן מאליו). ז. ניסיון בשילוב ממשק של פרסומות באפליקציה. נא לפנות בפרטי. יום טוב.
 

BravoMan

Active member
הערה קטנה:

שמתי לב שהדרישה "יכולת תכנות .net ברמה גבוהה" מודגשת. יש לשים לב כי שפות NET. אינן נתמכות לא ב-iPhone ולא במערכת Android (אין למעשה דבר כזה "גוגלפון" אלא קיים מבחר מכשירים המריצים את מערכת הפעלה של Google). בעוד קיימת אפשרות לפתח בשפת #C (שהיא אחת משפות ה NET.) ל-iPhone אפשרות זו תחסם ע"י Apple החל מגרסת מערכת הבאה, גרסה 4.0. אם הכוונה היא שיש דרישה לפיתוח נוסף בצד PC או צד שרת מומלץ מאוד לציין זאת בדרישות. באשר לפיתוח אפליקציה גם ל-iPhone וגם למערכת Android אין כרגע שפת תכנות משותפת לשתי הפלטפורמות, לפחות לא ברמת ממשק. בשפה פשוטה זה אומר שכל התוכנה או לפחות החלק שלה שמטפל בתצוגה יצטרכו להיכתב מחדש בעבור כל אחת מהמערכות וכמובן ידרשו ידע שונה מהמפתח. מקווה שדברים אלה ילקחו בחשבון בכל החישובים הכרוכים. בהצלחה!
 

guyiphone

New member
ובכ"ז לא הבנתי למה צריך יכולות ב .NET ?

ונכון , זה לא מובן מאליו - תכניתני איפון בד"כ יהיו קנאים לשפתם ... ברבו, מסכים איתך לחלוטין בעניין זה. שיהיה בהצלחה !
 
במידה והייתם רוצים לבנות אפליקציה לשוק

האמריקאי, שהכנסותיה יהיו מפרסומות, והייתם צריכים לבחור בין אייפון לאנדרואיד ובין פלטפורמות הפרסום השונות, איזה אפיק נראה לכם המתאים ביותר?
 

guyiphone

New member
למה לבחור ?

אפשר פשוט בכל האפיקים שהזכרת, הלא כן? נכון שצריך לפתח מאפס עבור כל פלטפורמה אבל נראה שזה שווה את זה אם יש לך את ה"באז" הבא ביד... ולכל מקרה, איפון אפיק משתלם יותר (לפי שעה). שיהיה בבהצלחה !
 

BravoMan

Active member
השעון שלך קצת מאחר ../images/Emo6.gif

Aandroid עקפה את Apple במכירות. כמובן, שאלה רק תוצאות של רבעון אחד, אבל לדעתי זו מגמה שתמשך. וזאת מסיבה פשוטה אחת: יש יותר מטריסר יצרנים שמוציאים מכשירים מבוססי Android מול Apple אחת. המבחר ינצח. ויש עוד סיבה לבחור ב-Android שאני חוזר עליה די הרבה: תנאי קבלת אפליקציות. ראיתי באופן אישי, איך תוכנה הכי פשוטה יכולה לא להתקבל לחנות של Apple בגלל שטות. הרבה יותר קל להכניס אפליקציה ל-Android Market מאשר ל-Appstore. כמובן, כמו שגאי אמר, אם אפשר עדיף ללכת על 2 הפלטפורמות, אבל אם חייבים לעשות בחירה כדאי לקחת את הנקודות שציינתי בחשבון. בהצלחה!
 

guyiphone

New member
לא מאחר ואף מקדים - ריאלי לגמרי בשלב זה

אני חייב שלא להסכים איתך מתוך עשרות מקרים בהם אני דווקא כן. רבעון אחד בעולם העסקי אינו משקף מגמה, נדבר בעוד כחצי שנה - שם נוכל לראות גרף מייצג יוצר (אם כי שנה זה זמן טוב יותר למבחן). ובנושא של קבלת אפליקציות ל-AppStore , תראה, ישנם חוקים מאוד ברורים (גם נוקשים, נכון) על "איך לעשות את זה נכון (להשקפתם)" מבחינת אפל כך שאין טעויות מצידם וכמו בכל מערכת חוקים - האוכפים אינם אוהבים מתחכמים. וברור שאני לא הייתי שולל את האופציה כ"כ מהר. תודה על תגובתך ! גיא
 
למעלה