אני מודיעה אמנם באיחור של חודש אבל ילדתי

אני מודיעה אמנם באיחור של חודש אבל ילדתי

ואני רוצה להודות לכן בנות יקרות על התמיכה שלכן לכל אורך הדרך, היה קשה אבל אי אפשר להשוות לקושי של עכשיו, ולמרות שאמרו לי אז ולא קלטתי אני אומרת עכשיו בעצמי בנות יקרות מי שיש לה אפשרות לפנק את עצמה, לישון, לעשות מה בראש שלה שתעשה עכשיו, הן מקסימות ברוך השם אני מודה כל יום אבל אין כל דרך להערך לקושי העצום של אחרי, של שעה שינה בלילה, של להתמודד עם הכאבים שלהן, אז תנסו (שלא כמוני)להנות כמה שיותר מההריון ומחוסר הדאגה כשהן ברחם ויש להן הכל וכלום לא מציק להן. סליחה אם זה נשמע שאני חלילה מקטרת תבין אותי מי שעוברת את זה או עברה. בכל אופן המון המון תודה לכן ותודה לקבה שנתן לי את האוצרות האלה!
 

רותוש12

New member
איזו בשורה טובה!!! מזל"ט... ואני חולקת עליך א

אמנם לא מניסיון של שתיים,, היתי 4 פעמים בהריון יחיד ועכשיו תאומים ולדעתי אין להשוות את הקושי\ הלחץ\ הפחדים \האי נוחות\ הכאבים\ הבחילות ועוד ועוד... מההריון לעומת אח"כ שהתינוק בחוץ!!!!!!!!
 

ליה77

New member
מזל טוב תאומות!!!!

מסכימה עם תאומות שאין כל דרך להערך לקושי ההתחלתי. הוא עצום,עצום,עצום. כמו שמי שכאן שהיתה בהריון יחיד אומרת, שהריון תאומים זה עולם אחר מבחינת הקושי, כך גם התקופה הראשונית. עולם אחר מבחינת הקושי. מסכימה עם רותוש שהדאגות בהריון קשות יותר מאשר כאשר הם בחוץ (כמובן שאם הם בריאים). והכי חשוב - מזל טוב גדול לתאומות (שהיו בדרך ועכשיו הן כבר כאן :))
 
לצערי גם אני חושבת שאת טועה

כמו שאי אפשר להשוות היריון תאומים להריון עם עובר יחיד כך לא ניתן להשוות תינוק יחיד לתאומים! כיף כפול, חיוך כפול, שני יפיופים אבל גם פי שתיים בכי, האכלה, החתלה, גזים, מחלות, כובד עגלה, אמבטיה וכו....
 
תודה רבה לכולכן

לא יודעת למה אבל לא מצליחה להעלות את התמונות משהו עם הסיומת לא מסתדר לי ואני לא מבינה גדולה במחשבים, אני מאחלת בהצלחה ענקית לכולכן, שיהיה לכן הריון תקין וארוך, כל אחת וההתנסות שלה אחר כך סך הכל ניסיתי לומר שאני חוויתי הריון קשה כבד ונראה כמו נצח אבל עדיין הייתי אדון לעצמי, יכולתי לישון, יכולתי לעשות הכל ולא עשיתי כי הייתי עסוקה בפחדים ובלא ידוע, ועכשיו בדיעבד אני אומרת לעצמי ממה כל כך פחדת הרי בגדול יש להם הכל שם בפנים, ואין כאבים אין גאזים והן מוגנות וכשהן בחוץ זה עולם אחר, והקושי הוא בלתי יתואר ולכן באתי לתת קצת ממה שאני עברתי אולי מישהיא אפילו אחת תפנים ותנסה להנות יותר מההריון במקום להתמקד בפחדים, אמנם הכיף הוא בלתי יתואר להביט בפני מלאך האלה ולא להאמין שזה יצא ממני אבל הפחד שמה יקרה להן משהו, והחוסר אונים כשהן מתפתלות מכאבים, והלהיות בבית מבלי לצאת המון שבועות והמריבות עם הבעל בגלל ששניכם עייפים ולהמשיך עוד? בקיצור אני מאחלת לאחרות לעבור את הלידה ואת החודשים הראשונים יותר בקלות ממני המון הצלחה בריאות ולידה קלה
 
../images/Emo49.gif אבל לא מוותרים על התמונות...

מסכימה עם כל מילה (השניים שלי יהיו בני 8 שבועות ביום רביעי)
 
למעלה