אני מבולבלת
אני יודעת שזה לא ממש קשור לנושא הפורום, אבל יש בי צורך אדיר להביע את רגשותיי בפני אנשים אובייקטיבים כמוכם. אני מרגישה שליבי נחצה לשניים. אני לא יודעת מה אני מרגישה. לאחרונה החלטתי לפתוח דף חדש בחיי, כך שהתקופה הזאת היא תקופה של שינויים רבים מאד. שיניתי את המראה שלי, את המסגרת, את הגישה ונפרדתי מחבר שלי. (היינו בקשר שלוש וחצי שנים). אני אוהבת אותו אבל משהו חסר לי כשאני איתו. אני מצד אחד כל כך עצובה ומצד שני מלאה בהתרגשות לקראת דף חדש. כל מי שמכיר אותי יודע שאם יש דבר שקשה לי לעשות זה להחליט החלטות, ובחודשים האחרונים החלטתי כל כך הרבה כאלה, אני פוחדת שעשיתי טעות. בכל מקרה תודה על האוזן הקשבת
אני יודעת שזה לא ממש קשור לנושא הפורום, אבל יש בי צורך אדיר להביע את רגשותיי בפני אנשים אובייקטיבים כמוכם. אני מרגישה שליבי נחצה לשניים. אני לא יודעת מה אני מרגישה. לאחרונה החלטתי לפתוח דף חדש בחיי, כך שהתקופה הזאת היא תקופה של שינויים רבים מאד. שיניתי את המראה שלי, את המסגרת, את הגישה ונפרדתי מחבר שלי. (היינו בקשר שלוש וחצי שנים). אני אוהבת אותו אבל משהו חסר לי כשאני איתו. אני מצד אחד כל כך עצובה ומצד שני מלאה בהתרגשות לקראת דף חדש. כל מי שמכיר אותי יודע שאם יש דבר שקשה לי לעשות זה להחליט החלטות, ובחודשים האחרונים החלטתי כל כך הרבה כאלה, אני פוחדת שעשיתי טעות. בכל מקרה תודה על האוזן הקשבת