אני מארחת-לא רוצה-הצילו!!!

sarid

New member
אני מארחת-לא רוצה-הצילו!!!

ביום שישי הקרוב אני מארחת 8 זוגות חברים של בן זוגי, הצילו!!יש לי שתי אפשרויות, האחת לבשל והשניה להזמין אוכל איכותי, התיכנון הוא מזנון פסטות או סיני. הבישול הוא בעדיפות שניה היות ואני לא אוהבת לבשל (ואם כן זה חייב להיות משהו קל וחביב). קייטרינג או שף שיבשל הוא רעיון טוב, אבל אני לא מכירה מישהו או מישהי איכותיים (לא רוצה חב` קייטרינג מיסחרית). מישהו יכול לעזור לי ?
 
האורחים

רק צריכים שיהיה להם טעים. הם עשויים לחשוב אותך לפלצנית, או חסרת תועלת, אבל מי שחשוב זה את. תסתמי להם את הפה באוכל טוב, ולא יהיה להם על מה לדבר. אלא מה, שהרעיון להכין מזנון של פסטות הוא רע למדי. אנחנו, כאן, קצת מקפידים על מרקמה של הפסטה, ואילו הייתי עושה לך מבחן טעימות גם את היית מצטרפת למועדון האל דנטה. בקיצור, רדי מעניין מזנון הפסטה. אוכל הודי, תאילנדי או אפילו פולני, יכולים לעמוד יפה במשימת הבופה, ואפילו להיות חידוש מרענן לחברייך. אם בא לך על משהו קצת פחות מסובך בטעמים תוכלי למצוא לך מעדנייה טובה, עם רוסטביף ושאר אוכלים מוכנים. אל תתביישי לטעום ולהחליט. קוסקוס מאחת ממסעדות הפועלים או פטה כבד אווז מרושפלד- אין ממש צורך להזמין שף הביתה, מה גם שזה עסק ממש לא זול.
 

sarid

New member
החלטתי לבשל-יש לך רעיונות?

קיבלתי את עצתך, אני אשלב הכנה ביתית עם רכישה ממעדניה. לגבי הכנה ביתית, האם יש לך מתכון חביב וקל להכנה? משהו שיתאים לארוח/מסיבונת .כמובן שאשמח אם תוכלי להמליץ לי על מעדניה טובה.
 
אם זה לא מאוחר

עדיין. אז כדאי שתאמרי לי היכן את גרה, ומה בדיוק אופיו של האירוע. האם מדובר בחברים ממש טובים, כאלה שיעזרו לך עם הכלים, או שמדובר בך מתרוצצת, בן זוגך מארח וחברות של חברים שמרימות את האף? איזה אוכל הם אוהבים, מכירים ומה בדבר הפתיחות שלהם לטעמים חדשים? כמה את מוכנה להשקיע- בזמן וכסף. מעדניות טובות יכולות להיות עסק יקר.....
 

sarid

New member
תודה לאיילת על ההתיחסות

איילת תודה רבה על ההתיחסות, את בטח מנחשת שזה היה כבר מאוחר. קיבלתי את עצתך והכנתי מזנון קר. מתוך ``בישולה`` הכנתי: פשטידת גבינת רוקפור, פשטידת גבינות,סלט פסטה קרה,פטריות ממולאות בלבנה ועירית (המצאה שלי) וסלט ירוק מצוין,היה טעים. מתוך מתכון שפרסמה שרי אנסקי בידיעות אחרונות (מומלץ מאוד, היה שערורייתי!!!)הכנתי סלט סלמון בחלב קוקוס וסומסום, מעדן!!! וכמובן שהכל הוגש עם יינות טובים (תחביב שלי) קפה ועוגות. קנויות. אכן, הבנות שאינן חברותי חילקו לי ציונים, אבל התגברתי. בפעם הבאה כשאארח את חבריי שלי אשמח לקבל ממך כמה מתכונים מעניינים. אם תרצי את המתכון של הסלמון אשמח לתת לך.
 
למעלה