אני לא מצליחה לישון..

tori1

New member
אני לא מצליחה לישון..

המחשבות מתרוצצות בראש לא עוזבות אותי אני שמנה דובה איך את מסוגלת להכניס משהו לפה שלך? מגעילה. אבל זה לא רק זה זה הכל בא ביחד ואז גם הוא נכנס למחשבות הוא לא עוזב אותי פוחדת לראות אותו יום אחד.. בוכה בלילות בגללו. המחשבות לא נותנות לי לישון. נמאס לי. אני רוצה להיכנס למיטה בשקט לחשוב על הים והשמש והציפורים ולחלום חלום מתוק לא חלום בלהות.. לא חלום על אוכל לא חלום עליו חלום יפה חלום נעים. זה לא יקרה.. לפחות לא בקרוב!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
טורי, יקרה... ../images/Emo10.gif

מקווים שהצלחת להרדם ובחלום הציצו אלייך השמש והים והציפרים... אנחנו איתך, יקרה מקווים איתך לרגיעה לימים טובים יותר ((((((((טורי)))))))))
 
למעלה