אני לא מצליחה להתחיל

אני לא מצליחה להתחיל../images/Emo10.gif

לשנות את המחשבה. נחשפתי לראשונה לנושא די מזמן, וכשאני קוראת את הדברים אני כמו מסתכלת מהצד לא הצלחתי עד היום באימון המחשבה כך שבאמת אאמין בעקרונות שמציג הסוד. על פניו, התיאוריה נשמעת מושלמת, אך אני לא מצליחה להפכה למעשה האם יש איזו דרך, או שיטה שבה אוכל לאמן את המחשבה?
 

ידיב

New member
תתחילי איך שאת מתעוררת בבוקר ו:

איך שאת פוקחת את העינים תחיכי,ותגידי לעצמך, היום הולך להיות לי יום נפלא. ואם בכל זאת,באה לך מחשבה שלילית,תהפכי אותה מיד לחיובית. אם את צריכה לעשות משהו מסוים,ואין לך חשק,בגלל מחשבה שלילית, תעשי את זה למרות זאת,זה יקל עליך בהמשך היום. אני מישם את הדברים האילו על עצמי,וזה מאוד עוזר לי, אני גם מרגיש שיפור במצב הרוח,וגם מתחשק לי לעשות דברים, שרק היתי מתעיף מלחשוב עליהם,בגלל מחשבות שליליות,וכל יום יותר קל לי, וכיף לי .
 

ע ו פ ר ה

New member
מצטרפת לתשובה של ידיב

ורוצה להוסיף: אולי אם תחשבי על כך שאת עומדת לשפר את החיים של כל בני משפחתך, כי מחשבות חיוביות משרות אווירה טובה יותר, אולי זה יקל עליך. דבר נוסף: תכיני לך מחברת ושימי בחדר השינה. לפני שאת מכבה את האור תתחילי לרשום רשימה של דברים טובים שקרו לך היום. רשימה נוספת : דברים טובים שעשית היום. עם מחשבות חיוביות תלכי לישון ואיתן גם תקומי. באהבה עופרה
 
למעלה