אני לא מבינה משהו!

K A R I N A1

New member
תאמין לי

אני לפחות שומרת על שמי הטוב, ואחרי שהבנים מסיימים להתחרמן עם ההן, הם עוברים לדבר האמיתי, לידידות האמיתיות שאפשר לדבר איתן על כל נושא, לאלו שיוצאים איתן לסרט - לא במטרה להתחרמן אחרי. אני לא מבקרת אף בת על מעשיה - כל עוד היא מרגישה בנוח עם זה. אם ככה היא אוהבת אז בכיף שלה. זה האופי שלה. היא פתוחה ככה אל בנים. היא לא שמה על מחשבות של אחרים ובאמת שלא אכפת לי. אבל השאלה שלי היא - מה הלאה? אתה יודע מה, בגיל ההתבגרות זה טיפשי התחרמנויות וכאלה, צירפותים ואפילו אוראלי וכאלה אוקיי. אבל כשזה נוגע לסקס? מה עם מחלות? עניינים? לא יודעת. מצד אחד זה כיף להשתעשע עם אחרים אבל מצד שני זה עושה "שם" וזה יכול להיות מסוכן. think about it.
 
אני לא מבינה משהו!

אני לא מבינה.. בנים אוהבים בנות קשות להשגה, כי זה מושך אותם.. אבל הם כל כך נמשכים לאלו שנותנות. מה עושיםם?! אני לא מבינה?!!~# מה בנים רוצים? :| טוב זה שאלה שיהיה נחמד אם בנים יענו לי עליה.. אבל בנות, דוגרי נכון גם אתן לא מבינות את זה?! :p
 
../images/Emo72.gif../images/Emo60.gif אני הפסקתי ממזמן

אבל מזמן לחשוב על זה תיהי עצמך,הבן הנכון שיאהב את מי שאת יגיע
 
../images/Emo72.gif../images/Emo60.gif בדיוק...אל תעשי פוזות

זה רק מרחיק,כי זאת לא את,ואז האהבה לא תיהיה אמיתית וכנה..לא שווה את זה..
 
תיראי

ת`כלס אפי` שאני בת אני יודעת... אז ככה: שבן רואה שבת קשה להשגה אז הוא רוצה אותה יותר כי למשל על יהלום שומרים בקופסא סגורה והוא קשה להשגה ולא ניזרק בקלות אבל שבנות נותנות מעצמם ויש כאלו שממש סוטות הם קלות להשגה כמו שקל שאם יביאו לך תיקחי אבל בימהרה תוותרי עליו לטובת היהלום!ואם בת נותנת מעצמה יותר אז ינצלו אותה לטובת היצרים שלהם... הבנת?
 

fireballfxp

New member
בואי אני אנסה לענות לך בתור בן,

קודם כל קצת קשה להכליל כל הבנים, אני אנסה לענות על זה בעצמי לפי כמה בנות שאני אנסה להיזכר בהן ולדמיין את המצב, טוב, אז קודם כל מבחינת משיכה, שלב ראשון במשיכה אצלי זה כמובן מראה חיצוני, כמו גוף עיניים חיוך וכו'.. במצב שהמשיכה החיצונית עברה את המבחן אצלי אני אנסה להתקרב לבת, להכיר אותה ואת הרקע שלה, מה היא מאיפה היא מי היא למה היא וכו'.. ברגע שהכרתי אותה המשיכה שלי יכולה או להתגבר כי נגיד מצאתי בה 2-3 תכונות שממש עושות לי את זה או להעילם ברגע שראיתי כמה תכונות שדוחות אותי, עכשיו בואי נגיד ש"זילות"- מישהו שהולכת עם כל בן אדם 2 שהיא רואה זה תכונה ממש מרחיקה לדעתי, כי היא מעלה אסוציאציות של בגידה, חוסר נאמנות, חוסר יכולת להחזיק קשר, חוסר בגרות, קינאה, מצד שני אני יסמן אותה בתור אובייקט שאני יוכל "להתפרע" עליו, כל פעם שאני ארצה, ברגע כזה הבת הזאת יורדת לסוף המאגר אפשרויות שלי ועולה למעלה רק בעת ה"צורך"- מצד שני בת שנמשכתי אלייה מלחתחילה והתכונות שלה הוסיפו למשיכה שלי ובמיוחד תכונה של "בררנות" בבנים, לא יותר מדי, אבל לפחות לא כמו המקרה הראשון אני ידע שאני יכול אולי לנסות איתה משהו ולהמשיך לזרום ולהכיר יותר לעומק. מקווה שהבארתי את הנק'. לילה טוב!
 

דחחחוף

New member
חמודה..

אני בכל אופן ברגע שמתחיל עם בחורה ורואה שהיא מראה שהיא באיזי איזי..אני מאאאוד ימשך אליה כי היא קשה להשגה..היא שווה משו,היא לא יוצאת עם כל בנאדם שני שהיא רואה..
 

tttttttttt1

New member
בתור בן

אני אוהב קשות להשגה כי זה נותן לך אתגר...אם הן "קלות כאלה" אז זה גם לא עניין וגם,כמו שמישהו פה אמר,לא מוסיף ליתרונות שלה אצלי...ברגע שאתה משיג מישהי שהייתה "קשה להשגה" אז יש לך הרגשת סיפוק כזאת... בכל מקקרה משפט לסיכום כזה -"אל תאהב את מי שאתה משיג, תשיג את מי שאתה אוהב" מקווה שהמשפט ברור ולא צריך הסברים
.. בכל מקרה אם את באמת אוהבת מישהו תשלחמי בשבילו...תאמיני לי יש לי סיפור טרי בשבילך על כמה היאבקות הייתה עוזרת לי אבל במקום זה אני שתקתי ועכשיו אני כל כך מאוכזב בגלל זה... מקווה שעזרתי
 
../images/Emo72.gif../images/Emo60.gif אוי,זה משפט כזה נכון

"אל תאהב את מי שאתה משיג תשיג את מי שאתה אוהב" תשננו אותו אנשים...חח
 

K A R I N A1

New member
אח אח.

הבנים (בלי הכללה, הבנים שאני מכירה) נמשכים לאלו שנותנות רק בשביל הפוזה והאגו. "אני עשיתי את זה ואת זה איתה!" יופי לך. מי ירצה לגעת במישהי שנותנת לך ולחברים שלך? איך אפשר אח"כ להסתכל בגאווה לחברים שלך בעיניים ולהגיד "אני וXXX חברים"? מה הם כבר יכולים להגיב? "אה ההיא שדוד ומשה וחיים עשו אותה?" זו פשוט הרגשה של השפלה לדעתי. ואני מדברת בתור בת. בקיצור, אין לי בעיה עם השתרמטויות וכאלה, כי סה"כ צריך להנות בגיל הזה, אבל צריך לחשוב על התופעות לוואי שיבואו אחרי זה.
 
למעלה