הכל ולא כלום
New member
אני לא מבין
למה הורדתם אייקונים כמו טלוויזיה, ביצה, חללית, דבורה, מדוזה ועוד? האייקונים האלו חייונים ולא ראיתי כל סיבה להוריד אותם. מה, לא היה לכם מקום ברשימת האייקונים?
למה הורדתם אייקונים כמו טלוויזיה, ביצה, חללית, דבורה, מדוזה ועוד? האייקונים האלו חייונים ולא ראיתי כל סיבה להוריד אותם. מה, לא היה לכם מקום ברשימת האייקונים?