אני לא מבין

אני לא מבין

למה הורדתם אייקונים כמו טלוויזיה, ביצה, חללית, דבורה, מדוזה ועוד? האייקונים האלו חייונים ולא ראיתי כל סיבה להוריד אותם. מה, לא היה לכם מקום ברשימת האייקונים?
 
יש מספר מקסימלי של אמוטאייקונים -

הרי כל חג או תקופה מסויימת נכנסים אמוטאייקונים חדשים, וכדי להקל על המערכת הם מגבילים את המספר של האמוטקונים.. הוצאו גם אמוטאייקונים שלא היו בשימוש רב..
 

mishmesh

New member
כל אמוטיקון מכביד על המערכת מאוד,

ולכן הוחלט להוריד מספר אמוטיקונים. ההנהלה לא הורידה איזה אמוטיקונים שבא לה, אלא את האמוטיקונים שמשתמשים בהם הכי מעט.
 
עוד שאלה

למה את האייקונים של החגים אתם מורידים רק חודש לאחר שהחג נגמר? זה לא רע או משהו, זה פשוט לא מתאים כל כך.
 
למעלה