אני לא מבין,../images/Emo7.gif
אני מנסה ליצור דף ובתוכו editbox וכפתור. כל לחיצה על מקש כלשהו(בעיקר char) אמור להפעיל case WM_KEYDOWN ואז להעתיק את ערך הכפתור ע"י strcat לתוך מחרוזת. (הרעיון=קבלת סיסמה מהמשתמש והצגתה ככוכביות,עד שילחץ על הכפתור) משום מה הוא לא מפעיל את הודעת ה WM_KEYDOWN אע"פי שאני רואה בspy++ שהוא קיבל הודעת WM_KEYDOWN ובכל זאת לא נכנס ל case WM_KEYDOWN: וכנ"ל WM_KEYUP יש למישהו הסבר?
אני מנסה ליצור דף ובתוכו editbox וכפתור. כל לחיצה על מקש כלשהו(בעיקר char) אמור להפעיל case WM_KEYDOWN ואז להעתיק את ערך הכפתור ע"י strcat לתוך מחרוזת. (הרעיון=קבלת סיסמה מהמשתמש והצגתה ככוכביות,עד שילחץ על הכפתור) משום מה הוא לא מפעיל את הודעת ה WM_KEYDOWN אע"פי שאני רואה בspy++ שהוא קיבל הודעת WM_KEYDOWN ובכל זאת לא נכנס ל case WM_KEYDOWN: וכנ"ל WM_KEYUP יש למישהו הסבר?