אני לא מבין,

mmeny

New member
אני לא מבין,../images/Emo7.gif

אני מנסה ליצור דף ובתוכו editbox וכפתור. כל לחיצה על מקש כלשהו(בעיקר char) אמור להפעיל case WM_KEYDOWN ואז להעתיק את ערך הכפתור ע"י strcat לתוך מחרוזת. (הרעיון=קבלת סיסמה מהמשתמש והצגתה ככוכביות,עד שילחץ על הכפתור) משום מה הוא לא מפעיל את הודעת ה WM_KEYDOWN אע"פי שאני רואה בspy++ שהוא קיבל הודעת WM_KEYDOWN ובכל זאת לא נכנס ל case WM_KEYDOWN: וכנ"ל WM_KEYUP יש למישהו הסבר?
 

BeyondTheWall

New member
למה אבל אתה מנסה לעשות את זה ?

יש edit box מיוחד לסיסמה =X וכשאתה כותב גedit box אתה לא מקבל wm_keydown, אולי כי הedit box מטפל בו או משהו, אני לא מבין בזה יותר מדי אבל מנסיון אני זוכר שאתה לא מקבל את ההודעות האלו ...
 

DecayCell

New member
אתה מבלבל את העסק...

מי שמקבל את ה-WM_KEYDOWN הוא החלון של ה-EditBox, לא החלון שלך. יש לך גישה לטקסט שב-EditBox באמצעות פונקציות API, ואתה יכול לקבוע בזמן יצירת הפקד שהוא יציג כוכביות במקום תווים, בשביל להכיל סיסמא.
 

Snorka1

New member
כמו כן

אתה יכול אם אתה רוצה לרשת מ CEdit ואז לטפל בעצמך ב WM_KEYDOWN
 
למעלה