אני לא מאמינה

orly 12

New member
אני לא מאמינה

לאקס שלי יש חברה חדשה גרושה עם ילדה, ואני כל כך כועסת- הבת שלי מדברת איתו בטלפון ושומעת כמה הוא נהנה לטייל ולכייף עם הילדה של החברה שלו, כשאת הבת הביולוגית שלו הוא לא ראה כבר חודש וגם אז ראה לכמה שעות, זה לא ייאמן פשוט. אני מקווה בשביל החברה החדשה שלו שתברח בזמן, כי היא הולכת לאכול אותה בגדול- הוא נראה די טוב, מבוסס וכל כך מרשים, אבל מתחת לחיצוניות הזו מסתתר כל כך הרבה רעל.לא מגיע לו,לא מגיע למי שמתנהג ככה לבת שלו שיחיה בשלום עם עצמו. פשוט מגיע לטמבל
הזה בוקס
בפרצוף טוב הייתי זקוקה קצת לפריקה
 

שרון 1011

New member
תאמיני

אני רוצה לחזק את ידך בכעסך על אקס שלך. באמת חולרה ! בסופו של דבר הכל יחזור אליו כמו בומרנג כאשר הבת הביולוגית שלו תזכור לו את התנהגותו ותתנכר אליו. כנראה שהוא אינו מודע כלל וכלל להשלכות של התנהגותו על בתו וכהוא יבין אולי זה כבר יהיה מאוחר. תמשיכי את חייך ותתני לבתך את כל האהבה שמגיעה לה ואני אף מאחלת לך למצוא גבר ראוי שימלא שיהווה עבורך ועבור בתך חוויה מתקנת ל"גבר" החלש והטיפש הזה . זה בסדר גמור לפרוק ולקטר . העונש שלו שלא תחשבי עליו ולא תקדישי לו מחשבות ואנרגיות מחייך.הוא לא שווה את זה. שרון.
 

baali

New member
באותו המצב

סיפורך נשמע לי דומה. אוכל לדבר איתך?
 

orly 12

New member
כי הוא גר רחוק

ולא טורח להגיע, רק כשאני מביאה אותה אליו הוא רואה אותה, וגם אז לכמה שעות.
 
מרגיז...שהוא לא רואה את הילדה...

אבל... אני לא חושבת שאת צריכה להתעצבן שהוא ממשיך בחייו... מה שלא טוב לך... יכול להיות טוב לאחרת...
 

mishele5

New member
יפה אמרת ,קסם. ../images/Emo45.gif

אך עם זאת אסור לו להזניח את ילדתו, עליו לבלות איתה,עליו להיות לה לאב לכל דבר ועניין, ובמקביל להמשיך עם חייו,כטוב על ליבו. ואכן מה שטוב לאחת,לא בהכרח טוב לשניה. אורלי ,בסיטואציה זו,מגיע לו בוקס, ואם ימשיך בדרך זו,את "הבוקס" יקבל בבוא היום מילדתו. המשיכי לתת לביתך חום ואהבה, ואם כל הכאב השתדלי לא ל"הרעיל" אותה על אביה. מאחל לכם כל טוב שבעולם,
 

orly 12

New member
תודה מישל

אני לא מרעילה את בתי אני חושבת עליה ולא עליי (בכל הקשור לאביה).
 

orly 12

New member
אני מסכימה

מה שלא היה טוב לי אולי יהיה טוב לאחרת, אבל מותר לקנא קצת, לא?
 
אם זה בא ממקום של קנאה...

אז אפשר להבין...
מאמינה שגם זה יעבור...לאט לאט...הזמן... מכירה את זה ממקום אישי... מחזיקה לך אצבעות שהקשר בין הבת לאב יהיה טוב יותר... אין ספק שהגרוש שלך לא חושב בהיגיון... אם היה היגיוני היה מקפיד לשמור על קשר טוב עם הילדה... היה מבין כמה זה חשוב לילדה...כנראה שלו זה לא חשוב... וזה מה שכואב בכל הסיפור... אצלי... אני רואה את זה יום יום אצל בני ואביו... השיחה הראשונה ה7:00 בבוקר ואחרי עוד 10... רואה את האושר של ילדי... רואה את האושר של אב ילדי... ואני מאושרת... תירשמי את הטלפון שלו, אתקשר להכניס לו קצת בינה...
 
למעלה