...אני לא מאמינה....

...אני לא מאמינה....

שאני כאן, ושוב איתכם. אחרי יומיים של יאוש, ללא מחשב, אלק "תקלה טכנית" של ערוצי זהב ! טוב שלא היתה להם תקלה אחרת, דהיינו ........ (המבין יבין). מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
למעלה