מדליקה אמיתית1
New member
...אני לא מאמינה....
שאני כאן, ושוב איתכם. אחרי יומיים של יאוש, ללא מחשב, אלק "תקלה טכנית" של ערוצי זהב ! טוב שלא היתה להם תקלה אחרת, דהיינו ........ (המבין יבין). מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
שאני כאן, ושוב איתכם. אחרי יומיים של יאוש, ללא מחשב, אלק "תקלה טכנית" של ערוצי זהב ! טוב שלא היתה להם תקלה אחרת, דהיינו ........ (המבין יבין). מדליקה