אתה לא טועה.....
בכלל אני מאוכזב מהסיקור שהתחרות מקבלת ביורוספורט.... זה לא מתקרב לסיקור של sky sport באליפות העולם ב 9ball, אפילו לא לרמת הסיקור של תחרויות סנוקר ביורוספורט... אני גם לא מבין מדוע הם שמים פרשנים משלהם, שלא מבינים כלום בפול.... אפילו משתמשים במושגים מעולם הסנוקר.... היו צריכים להשאיר את השידור של ה IPT כפי שמשודרת בארה"ב וכמובן להעביר יותר שידורים....