אני לא יודע מה לעשות.. תעזרו לי...

lsd500

New member
אני לא יודע מה לעשות.. תעזרו לי...

אני נקרע לשניים... חלק אומרים לי שאני חייב ללכת לקרבי כי זה יעזור לי בחיים וזה מעניין ובלה בלה בלה.. אני מורעל לכמה דקות ורוצה לעשות את זה... וחלק אומרים לי "תיזהר ללכת לקרבי, ייקרעו לך ת'צורה" ואני מקשיב להמון סיפורים שלהם ומאמין להם ואז שוכח מכל מה שאחרים סיפרו לי.. כולי צעיר שלא יודע כלום על צהל, לא יודע למי להקשיב, לא יודע מה רוצים ממני... עוד שבוע מתגייס... מה לעשות??????????
 

שחרולה4

New member
קרבי זה הכי, אחי. ../images/Emo195.gif

אז קצת יקרעו לך את הצורה. לונורא. לא יקרה כלום.
לא רק שזה יעזור לך, זה יעזור למדינה... וברור שזה יוסיף גם לך המון! ולהיות מורעל זה טוב..
קיצור, קרבי קרבי.
 

ashk1a

New member
תלוי מה אפשרויות שלך

בקרבי השירות עובר לך מהר ומסוכן בסתם גוב השירות עובר לך לעט ומשעמם אבל במקומות כמו מודעין או ממר"מ גם מעניין גם טורם לך הרבה לאזרחות
 

Reshef 914

New member
אמממ אמממ אמממ

זה נכון, ככל שאתה פחות בבית השירות עובר יותר מהר, בטח אם יש לך תעסוקה
בסתם ג'וב, הוא עובר לאט אולי, לא לעט
בעצם, לפקידה זה עובר לעט... או לעיפרון... אבל סתם ג'וב בהחלט משעמם אלא אם כן אתה כמו שאמרו מעלי, על משהו מקצועי ומעניין. ולך! לך יש אחלה חתימה, מאיפה זה?
 

Itamarro

New member
קרבי זה הכי

לשחק טטריס אתה יכול גם בגיל 30, אבל חוויה קרבית לא תתאפשר לך.
 

lior6389

New member
עצה שלי..

אל תקשיב לאף אחד.. תעשה את השיקולים שלך.. קרבי זה אומר ש3 שנים אתה הולך לקרוע תתחת וזה לישון הרבה מאוד בחרא ולשמור בגשם ובוץ ולאכול חרא 3 שנים .. יש טוב ויש רע בזה ואותו דבר בלהיות ג'ובניק .. יתרונות וחסרונות ל2 הצדדים.. אני אישית לא הייתי הולך להיות ג'ובניק בשום מצב! מצד שני גם קרבי לא מתאים לי מהרבה סיבות אז בחרתי להיות נהג האמרים קרבי כי בכל זאת אתה מרגיש שאתה עושה משו ואתה לא כל יום בבית כאילו זה עבודה וגם לא משעמם יש "אקשן".. בכל מקרה.. אם הבחירה היא בין ג'ובניק לבין קרבי אני היתי בוחר בקרבי אבל תעשה את השיקולים שלך ...
 
השאלה היא מה אתה מחפש...

אם אתה מחפש אתגר פיזי ומנטלי, קרבי זו אופציה מצויינת. נכון, קורעים ת'צורה, אבל גם מעצבים לך אותה. מעבר לתרומה לצבא, לחינוך לערכים שהונחל לך, בסופו של דבר ההחלטה היא מה אתה מחפש... אם אתה מחפש בית- ג'ובניק. אם אתה מחפש לבחון מחדש את הגבולות שלך, להתחזק מנטלית ולתרום בצורה משמעותית- לך לקרבי.
 
נסכם בזה שזו לא בחירה שלך

יש לך פרופיל 72+ ? אתה קרבי. שיהיה בהצלחה. עד מתי צבא של כוסיות?
 
למעלה