אני לא יודע מה אתם יודעים או לא

אני לא יודע מה אתם יודעים או לא

מעולם אבל מעולם לא היה מישהו מקוג פו(אפילו לא מסטרים)שניצח קרב ללא חוקים!!! תראה את הזירות כמו pride ufc לא תראה שם אנשים עושים תעויות כמו אנשי קונג פו עושים. היה כמה פעמים שאנשים מקונג פו באו וזה נגמר ממש לא טוב או נפלו ממכה או שלא ידעו מה עושים על הקרקע וכו. אולי זה נראה יפה בטלויזיה גם אני גדלתי על ברוס לי וואן דאם. אבל זה לא הוכיח את עצמו בעולם הmix mrital art. בסופו של דבר אתה כדי להגן על עצמך והמקום שאתה בודק את עצמך במבחן הגדול זה ברחוב ובזירה. אתה צריך לההיות מוכן לזה ולהתאים את עצמך בכל אספקט לחימה, דרך אגב ככה אפשר לראות איזה שיטות יעילות ואלא לא יעילות. לראיה תראו לי מישהו איזה לוחם קרב מגע קונג פו אייקידו וכו שהתחרו בקרב זירה וניצחו זה לא קיים כי זה פשוט לא יעיל הם בבעיה ונשחטים. לדעתי זה פשוט בזבוז זמן של אנשים ללמוד את הדברים האלה כאומנות לחימה!! מילא אני מבין אנשים שלומדים את זה מתוך להשקיע במשהו בשביל הכיף ללהעביר את הזמן אבל לקרוא לזה ולחשוב שה אומנות לחימה זה מעורר רחמים. גם לחימה משולבת זה לא יעיל הם כל הזמן מתלהבים על הקרבות והנצחונות שלהם. אבל תראו לי מישהו שבאמת מתחרה בקרבות בלחימה משולבת הם משתמשים או בקרבות איגרוף תאילנדי או בקיוקושינקאי אף פעם לא עלה מישהו שהשתמש ביחד.
 

Hagai חגי

New member
וחוץ מזה,

אני גם חושב שהשאלות שהוא שואל הם לא קלות (בתור אחד שמתאמן ב"קונג פו" דווקא) (לא שאין לי תשובות, פשוט הייתי צריך לחשוב על זה מספיק בעצמי כדי לגלות אותן)
 

Dragon Roar

New member
באן

אם שולחים לך באן אתה לא יכול להכנס לפורום. אבל תמיד אפשר לעשות יוזר חדש.
 
תשובות חלקיות

לשלושת אמנויות הלחימה שהזכרת בנשימה אחת יש מכנה משותף: קונג םו, איקידו וקרב מגע, שלושתם אמנויות בהן אין תחרויות. קרב מגע מבוסס כולו על פגיעה בנקודות תורפה בהן אסור לפגוע לפי החוקים בתחרויות זירה. קרב מגע לפני שנים רבות השתתף בצחרויות פול קונטקט אמיתי מלא ללא הגבלות. הוא ניצח בגדול. אנא תשאלו את וותיקי המורים למידע ספציפי. ברגע ששופט אומר לאיש קרב מגע שאסור לפעוט באשכים, שאסור לתת מכה בקנה הנשימה. שאסור לכניס אגודל לעין או שאסור לנשוך שריר... זה כבר לא יהיה קרב מגע. לגבי קונג פו: מדובר כאן על אמנות לחימה באוד יעילה אך שוב ללא תחרויות. איקידו עוד יותר נטול אלמנטים התקפיים. בקיצור תבין בבקשה ואני ממש מתייחס אליך בסבלנות: יש כל כך הרבה מורים ושיטות. כל אחד מתאמן אצל מי שהוא אוהב ובמה שהוא אוהב. יש המון סוגי אנשים ולכל אחד ראיית עולם שונה. אדם באמונתו יחיי ובאומנותו. תהנה ממה שאתה מתאמן בו ואם אתה מאמין שזה הוא הדבר הכי טוב בשבילך אז נפלא. אתה רוצה שכל המתאמנים בעולם ילכו בדרכך? תנסה. לא נראה לי שזה יצליח. בכל אופן העלית נושא שלא מעטים מהרהרים בו. תן לשנים ולנסיון שלך להבהיר לך מה המשמעות האמיתית של האימונים באמנויות הלחימה. בברכה, מיאמוטו מהאיקידו.
 
תשובה בלי שגיאות כתיב:

לשלושת אמנויות הלחימה שהזכרת בנשימה אחת יש מכנה משותף: קונג פו, איקידו וקרב מגע, שלושתן אמנויות בהן אין תחרויות. קרב מגע מבוסס כולו על פגיעה בנקודות תורפה בהן אסור לפגוע לפי החוקים בתחרויות זירה. איש קרב מגע לפני שנים רבות השתתף בתחרויות פול קונטקט אמיתי מלא ללא הגבלות בצרפת אם אני לא טועה. הוא ניצח בגדול. אנא תשאלו את וותיקי המורים למידע ספציפי. ברגע ששופט אומר לאיש קרב מגע שאסור לבעוט באשכים, שאסור לתת מכה בקנה הנשימה. שאסור להכניס אגודל לעין או שאסור לנשוך שריר... זה כבר לא יהיה קרב מגע. לגבי קונג פו: מדובר כאן באמנות לחימה מאוד יעילה אך שוב ללא תחרויות. איקידו עוד יותר נטול אלמנטים התקפיים, ולמרות זאת מאסטרים של איקידו הם אנשים שלא הייתי מציע לאף אחד לנסות לתקוף אותם. בקיצור תבין בבקשה ואני ממש מתייחס אליך בסבלנות: יש כל כך הרבה מורים ושיטות. כל אחד מתאמן אצל מי שהוא אוהב ובמה שהוא אוהב. יש המון סוגי אנשים ולכל אחד ראיית עולם שונה. אדם באמונתו יחיה ובאומנותו. תהנה ממה שאתה מתאמן בו ואם אתה מאמין שזה הוא הדבר הכי טוב בשבילך אז נפלא. אתה רוצה שכל המתאמנים בעולם ילכו בדרכך? תנסה. לא נראה לי שזה יצליח. בכל אופן העלית נושא שלא מעטים מהרהרים בו. תן לזמן ולנסיון שלך להבהיר לך מה המשמעות האמיתית של האימונים באמנויות הלחימה. תתאמן הרבה שנים ואולי דברים יקרו. בברכה, מיאמוטו מהאיקידו.
 

Dragon Roar

New member
בקשר לUFC

אני ראיתי את זה. הם לא יודעים דבר. אנשים מנופחים משרירים שרק יורדים לקרקע כי הם יודעים שהם כבדים. זה פשוט סתם אנשים מטורפים. אישית לא הייתי גאה להיות שם.
 

amir_aikido

New member
לא לזלזל

אני מודה שלא ראיתי UFC אבל, אני לא מוכן לזלזל באף אחד שמתמודד בתחרויות מעין אלו. ורובם אם לא כולם לוחמים שלא הייתי רוצה להתעמת איתם לבד ברחוב. מהמעט שכן קראתי עליהם התרשמתי שרובם מקצוענים בתחום, ומתאמנים בהתאם, ברמת אימון ומקצועיות שאולי בודדים בפורום פה מגיעים אליה. אמיר
 
אז הנה תשובה מנומקת

האנשים המתחרים בזירות הלחימה החפשית הם מזן אחר: הם חזקים וגדולים בהרבה מהאדם ההמוצע ולכן לא ניתן להשוות אמן לחימה כזה ל"סתם" אמן לחימה ששוקל 75 קילו בממוצע ומתאמן... בקונג-פו נניח. אינני זוכר את שמו: אבל יש בעולם ה"שוט פייטינג" אלוף כמעט בלתי מנוצח שהגיע מענף הספורט של "האנשים החזקים בתבל": אלו שסוחבים משאיות וכו'. אין לאדם זה ידע באומנויות לחימה יותר מבסיס בלבד. אם זאת: הוא מרטש כמעט כל אומן לחימה שניצב מולו - כולל אנשי האבקות, אנשי מויי-טאי ולא "סתם" אומני לחימה שאינם מתורגלים במגע מלא... פדיחה! איך מסבירים את זה? פשוט מאוד: קח ענק - למד אותו דברים בסיסיים הקלים ליישום יעיל, והוא ינצח כל גמד מלומד... אלו חוקי הטבע: דב בור מנצח בנאדם מיומן - ואנשים אלו באמת קרובים יותר לדובים ביכולתם הפיזית מאשר לבני אדם רגילים... דבר נוסף: אמני לחימה ברמה הגבוהה ביותר, אינם מתחרים בתחרויות כאלו - שיהיה לך ברור! אפילו ברוס לי האגדתי (ובצדק) מת צעיר מידי ולא טוב או מנוסה דיו, כדי להיכלל בקטגויריה של המאיון העליון, דוגמאת: אושיבה, קאנו, אוייאמה, פרסאס, ואנג שו-צ'ין, ייפ מאן וכאלו שעוד עימנו, כמו: דן אינוסאנטו, ו'ילאם צ'אנג הצומי ועוד רבים ... אתה יכל לבוא ולטעון שזה מכובד מאוד שהיחידים שיכולים להתמודד כנגד ענקי זירה אלו הם אולי רק לוחמי-על וראשי שיטות... אם זה אני מסכים, אך שוב אבקש להזכיר לך שוב אנשי השוט-פייטינג אינם בני אדם עם נתונים נורמאליים... אשר לויכוח מה אפקטיבי יותר: קיק-בוקסר או לוחם קונג פו... התשובה היא: תלוי כמה זמן מתאמנים! נניח שמדובר בשני אמני לחימה עם אותם נתונים: אחד הולך ללמוד שאולין קונג-פו או שוטו-קאן קראטה, והשני הולך ללמוד גרייסי ג'יו-ג'וטסו או מויי-טאי... אין בכלל ספק כי לאיש המגע המלא יהי במשך שנים יתרון בולט ביד ריקה! אם זאת: אנו איננו הולכים ונעשים צעירים / בריאים יותר... עליך לשאול את עצמך האם בגיל 50 אתה רוצה להיות שבר-כלי עם עבר מפואר או לוחם שרק מגיע עכשיו אל שיא פריחתו הקרבית ?! ... ואל תפרש אותי לא נכון: אני מחזיק מהאבקות וקיק-בוקס (המרכיבים העיקריים באולטימט - פייטינג), טעמתי מהם מהם, ואני משוכנע כי טוב יעשה כל לוחם עם לא יוותר ולו ברמת ההתנסות בלבד, על המגע המלא... אם זאת למדתי ברבות השנים: כי מכות בכל הכח לראש ולאיברים הפנימיים בגופי (אליהם למדתי להיקשר מאוד) זו לא בדיוק המתכונת לפריחתו של "הלוחם הבשל" שעבר כבר את גיל העשרים פלוס... ורוצה פיקנטריה לקראת הסוף? ס-ו-מ-ו , אם תיטיב להתבונן: זה אייקידו במגע מלא - לענקים... הסומו היא שיטה עטירת - טכס בת מאות רבות של שנים שלוחמיה בדרך כלל מתחילים להתאמן בילדותם. אשקרא "אומנות מסורתית לחנונים" והאמן לי: לוחם סומו בכיר עושה קציצות מאחיו - לוחם האולטימיט או השוט פייטינג!!! כשהכח שווה (שני ענקים, שני גמדים או שני בני אדם רגילים) - הטכניקה תנצח תמיד! שלך יובל.
 

Dragon Roar

New member
הםם...

כן אתה צודק. אבל כל השרירים שלהם מגבילים אותם. אין לי כח להכנס לזה. אמרתי לך, קח את אלי יאנה ואותך. לדעתי אתה תנצח. פשוט בעיטה לביצים ואצבעות לעיניים, אולי גם איזה ברך למפתח הלב.
 
אויי באמת: שומדבר לא מגביל אותם

הם מפרקים אותך, אותי ואת אבא שלך בלי לתקוע אפילו גרעפס - שלא תתעה...
 
ובוא נבדיל בין סתאם שרירן-על ללוחם

שבנוסף לידע לחימתי מעולה, הוא ג-ם שרירן-על... אגב: אלי האנה הוא שכן שלי ואני כולי במשקל ובגודל של זרוע אחת שלו... אני לא לוחם כזה גרוע - גם בלי סכין, האמן לי... ואם זאת: אני הייתי מעדיף לותר על ניסוי שדה מול אלי
 

Dragon Roar

New member
יובל

עקב היחס המגעיל שלך, אתה תקבל יחס דומה בעתיד. זו לא הפעם הראשונה לזלזול שלך.
 
ילד:

תכתוב בצורה שמכבדת את האינטליגנציה שלנו ולא נצחק עליך! אגב: אם תמשיך לשלוף נפיחות לא אצחק איתך - פשוט אתעלם ממך! מול כמה אמני לחימה שעוברים את ה- 100 קילו הצלבת ידיים בימי חייך? אתה יודע מה יקרה לגולגולת שלך או שלי אם יפגע בה אגרוף בגודל של כדור-עף במהירות של מאות קמ"ש ובמשקל של לפחות חצי טון? נכון: כל הצ'י האפור ינזל לנו מהאוזניים גם אם יש לנו חגורה שחורה...
 
למעלה