אני לא יודעת אם זה ממש קשור...

נעה16

New member
אני לא יודעת אם זה ממש קשור...

אבל אולי מישהו יוכל לעזור לי. פעם שמעתי על מישהו שנתנו לו הקלות בבגרויות בגלל שהכתב שלו היה נוראי (שהוא הקריא את התשובות ומישהו אחר כתב או הארכת זמן...) ורציתי לדעת אם באמת יש דבר כזה (שנותנים הקלה כלשהיא לכתב מאוד לא ברור, מפני שהכתב שלי זוועתי ממש ואני חוששת שלא יצליחו לקרא את תשובותיי...) אז אם למישהו יש תשובה אשמח לשמוע.
 
דיסגרפיה.

קודם כל, נועה, ברוכה הבאה לפורום. עכשיו אותו מישהו שקיבל את ההקלות, כנראה עבר אבחון נוירולוגי, שבמהלכו נקבע כי הוא דיסגרף. מה זה אומר? שהכתיב שלו, הוא מה שנוהגים לקרוא `כתב חרטומים`. עכשיו, בשביל לברר אם את אכן דיסגרפית, מומלץ שתפני ליועצת בית הספר שלך, שתפנה אותך לגורמים הרלונטים. אבל.. חושבני, כי לגבי שנה זו, איחרת את המועד, כי אם אני אל טועה, משרד החינוך מקבל בקשות להתאמות בנוגע לבחינות הבגרות, עד לתאריך מסויים, בחודש מאי, ותהליך האבחון, לוקח מעט זמן. אבל, תמיד כדאי לעשות אבחון, כי על בגרויות אפשר לערער, וכמובן, שתמיד יש לך את הבגרויות של שנה הבאה. מקווה שעזרתי לך.
 

נעה16

New member
תודה!

וממילא דידקטי / נוירולוגי לא אומר לי כלום... ואני יודעת שאבוד לי השנה. לא נורא. אולי ננסה לעשות משהו לקראת שנה הבאה... בכל מקרה תודה.
 
למעלה