אני כמעט התייאשתי..

efratreuveni

New member
אני כמעט התייאשתי..

אני לא יודעת מה לעשות יותר.. אני חושבת לעזוב.. זה נראה לי יותר מידיי בשבילי.. אני לא חושבת שאני צריכה להיות אחראית על כל הבלאגן הזה.. כל החדר רעש והמולה אנשים מוצאים מהמחשבים את התקעים..זוקרים עכברים אחד על השני..מעיפים זורקים..לפעמים גם עלינו.. לא יכלנו יותר.. בפעם האחרונה שזה קרה האחראית אמרה שנתקשר אליה שיקרה שוב.. היא לא היתה זמינה..קראנו לשרת..הוא העיף אותם בצעקות.. לא נרא לי כל העסק..אני לא חושבת שהתפקיד שלי הוא להיות אחראית על חדר משחקים של ילדים.. אולי אני מתייאשת מהר מידיי אבל אני כבר לא יודע..... עיזרו לי...
 

amiak

New member
אל תתיאשי!!!

תכינו "רשימה שחורה" ומי שעושה בלאגן יושעה מהחדר. תהיי קשוחה. תהני מזה. תדרשי מהאחראית שתהיה איתכם בפעם הבאה כל הזמן, או שתשאיר בנאדם סמכותי שם. ולאט לאט שיוריד את הנוכחות שלו שם. יהיה טוב אחותי!
 

M o n a L i s a

New member
הדבר האחרון לעשות הוא להתייאש...!!!

אני תומכת במה שעמיה אמרה...תגידי לאחראית שלך להישאר איתך...את לא שוטרת ארת מדריכה ותעמדי על זה! אל תתייאשי לכולנו יש רגעי משבר...אבל חייבים להמשיך הלאה
 

efratreuveni

New member
עמיה ומונה..

היום לא רציתי לפתוח לילדים את החדר.. אז רציתי לקבל אישור להשאיר סגור.. האחראית לא הייתה והחלטנו..אני ובת השירות השניה..שלא פותחים אז עכשיו החדר סגור..עונש על אתמול.. אבל אני לא יודעת כמה זה יעזור להמשך..
 

amiak

New member
כל הכבוד. ככה תלמדו אותם.

מחשבים זה לא משחק. אם הם לא יכולים לשלוט בעצמם - שישתוללו במקום אחר.
 

efratreuveni

New member
כן..אבל זה פיתרון רק להיום..

סגרנו להם כבר פעם את החדר.. אז באמת מחר הם יתנהגו בסדר.. אבל יעברו יום יומיים והכל יחזור..
 

amiak

New member
אז לרענן את כללי החדר,

שכל מי שעובר על הכללים עף לשבוע. (האמת, אני לא יודעת באיזה מסגרת החדר מחשבים, אז אם תוכלי לפרט... יהיה יותר קל לחשוב על משהו ביחד)
 

M o n a L i s a

New member
אפרת...../images/Emo9.gif

לדעתי פעלת נכון שלא פתחת את החדר...רק ככה ילדים יבינו...אולי תתלי על הדלת רשימת כללים...או שתגידי להם שאם הם יתנהגו לא טוב החדר ייסגר עד שהם ילמדו. בכל אופן אני חושבת שאת צריכה לנהל שיחה עם האחראית שלך וביחד לסנות למצוא פיתרון. אל תתייאשי!
 

efratreuveni

New member
למונה ולעמיה

תודה על העצות ... אבל אתם לא מבינות זאת שכונה מצוקה ויש ילדים שהם באים לפה והם פורקים הכל.. הם זורקים עלינו דברים מאיימים עלינו שאם לא ניפתח הם ירצחו אותנו למרות שהם אומרים את זה בצחוק זה מכניס בך אימה מסוימממת ואני ובת השירות מאוד מפחדות למרות שאנו יודעות שהם לא יעשו כלום ניסינו לעשות איתם גם הסכם שמתי שהם מפריעים לנו אז אנחנו יכולות להוציא אותם מהחדר החתמנו אותם זה עוזר רק במס' ילדים אני לא יודעת מה לעשות ליפני שנתיים היה שוטר שעמד בדלת והשגיח אבל כיום הם רוצים שנימסור שמות והם יעברו למשטרה אבל אנחנו מפחדות להלשין עליהם מה לעשות אני כבר לא יודעת!!!!!!!
 

amiak

New member
לא הגיוני שנותנים לך להמשיך שם.

אסור לך להמשיך אם את מפחדת! שישלחו לשם מישהו שיכול לטפל בזה. את בת שירות, לא שוטרת. דברי עם הרכז/ת או העמותה שלך וזהו. עדיף למצוא מקום נורמלי שתעשי בו וגם תהני. אין סיבה שתמשיכי במקום שאת מפחדת בו. מקום השירות שלך חייב לשמור עליו, אם הם לא יכולים - אל תישארי!
 

efratreuveni

New member
דיברנו כבר..

זה לא ממש עזר..שמו לנו שם טלפון..שנוכל לתקשר עם העולם במיקרים כאלה.. תראו אני יודעת שלא באמת יקרה משהו..אבל עדיין..הילדים..(לא כולם..יש כמה שהם בסדר..) לא תמיד שומעים לנו אפילו אם אנחנו אומרות משהו..
 

nbo

New member
אה אה אה!!!!! (בטון מפחיד)

מה זה משנה מי אני (ומה שמי אליהו הנביא..)? אסור לך להתכחש לבעיות שלך! את צריכה לעקור את שורש הבעיה! וזה די ברור מי כאן הבעיה- ימית! עלייך להיפטר ממנה, ומהר!
 

efratreuveni

New member
את צודקת

זה עכשיו בטיפול חכי כמה זמן..... איך ידעת שזה אנחנו? איזה חכמה.....
 
למעלה