אני יודע שזה

אני יודע שזה

לא קשור אבל סתם ככה בא לי לפנק אותכם ברמיקס MEGAFXאינטרו לקטע של 50 סנט תהנו
 

orberman

New member
...

אממ שמעתי וזה לא כזה מפנק אותי אבל תודה בכל זאת יותר מדי FX חח סתם
 

TRANCE ADDICT

New member
שרק....כנס..

תשמע אהבתי את הרמיקס מאוד מאוד מאוד...סחטיין כל הכבוד..
 
וואו...../images/Emo5.gif

מה זה הדבר הזה...? זאת מסיבה אמיתית או סתם כמה נאצים החליטו שהם מצחיקים?
 

Paranoid Eyes

New member
בהתחלה ניסיתי

לצחוק לא יודעת הומור שחור.. אבל ראבאק... גועל נפש.
 

Nofale

New member
אני אוהב שחור..

אבל באמת שזה לא מצחיק...אולי ממש במקצת.. אבל זה לא העלה בי גיכוך..
 
למעלה