אני יודע שזה לא קשור אבל סתם ככה בא לי לפנק אותכם ברמיקס MEGAFXאינטרו לקטע של 50 סנט תהנו
ש שרק הכחול New member 15/8/05 #1 אני יודע שזה לא קשור אבל סתם ככה בא לי לפנק אותכם ברמיקס MEGAFXאינטרו לקטע של 50 סנט תהנו
O orberman New member 15/8/05 #2 ... אממ שמעתי וזה לא כזה מפנק אותי אבל תודה בכל זאת יותר מדי FX חח סתם
T TRANCE ADDICT New member 15/8/05 #5 שרק....כנס.. תשמע אהבתי את הרמיקס מאוד מאוד מאוד...סחטיין כל הכבוד..
מ מתושלח הזקן New member 15/8/05 #6 וואו...../images/Emo5.gif מה זה הדבר הזה...? זאת מסיבה אמיתית או סתם כמה נאצים החליטו שהם מצחיקים?
P Paranoid Eyes New member 15/8/05 #11 בהתחלה ניסיתי לצחוק לא יודעת הומור שחור.. אבל ראבאק... גועל נפש.
N Nofale New member 15/8/05 #12 אני אוהב שחור.. אבל באמת שזה לא מצחיק...אולי ממש במקצת.. אבל זה לא העלה בי גיכוך..