אני יודע למה הופסקו השידורים מישהו ממשפחה של

קאראט

New member
עם כל הצער שקרוב משפחה נפטר

בוא נהיה דוגרים, הוא לא אמור לשבת שבעה. אז מה הבעיה? כואב לו? לפחות הוא מגלה שיש לו לב במקום סלע. להפקה יוצאת מורווחת מכל הענין. עוד SMS, עוד דחיה, שוב לראות את שי בבית, ושוב טרור בבית עד שבע"ה יודח סופית. ואתם יודעים מה? אני לא קונה את הסיפור של קרוב נפטר, אלא מעבר לזה (מידיעה אישית שלי).
 

redsnowhite

New member
מה הקשר לשבת שבעה?!

דודה שלו נפטרה, אחות של אבא או אמא. מין הראוי ומין הכבוד כלפי ההורים שלו, הוא צריך להיות לידם ובהלוויה של דודה שלו!! לא יודעת אם זה מה שקרה, אבל אם כן, זו סיבה מוצדקת לצאת לטעמי.
 

קאראט

New member
הקשר הוא שלא מדובר בדרגה ראשונה נקודה

ובהנחה שמדובר בפטירת קרוב משפחה, ספק אם היה יוצא מהבית. הרי כל המנדרג'ים שהוא מארגן,הוא כדי שהוא זה שיזכה במליון. נראה לך שהוא מסתכל על מישהו ממטר? סורי, לא קונה את זה.
 

redsnowhite

New member
לא יודעת מה איתך,אני הייתי רוצה להיות ליד../images/Emo16.gif

אחד מההורים שלי במקרה כזה שלא נדע. אני לא מאמינה כ"כ שאופי המתמודדים הוא באמת כמו שהם מציגים אותו בתוכנית. שם הם תקועים עם מס' אנשים מצומצם כל היום, נאלצים להסתפק בכסף מאוד מועט, אין להם שום קשר עם העולם החיצוני ולא יודעים כלומדבר מהחיים שלהם. זה גורם להם להגיד אחרת. במיוחד כשהם כולם אחרי מטרה אחת. אז אולי הוא כן אכפתי עבור המשפחה שלו.
 

איתי בל

New member
אני אסביר לך משהו

יש אנשים שעשו יותר מידי בשביל התוכנית הזו כמו לא להיות עם אשתך כשהיא בהריון ולא לראות את הבת שלך עד שהיא בת שבוע ויש אנשים שלא יתנו לדברים כמו תוכנית טלוויזיה למנוע מהם להיות שם כשאהוביהם צריכים אותם עזוב משפחה ודרגות מספיק שלחבר שלו היה קורה משהו הוא היה יוצא משם אולי הוא מאוד אהב את דודה שלו ורוצה להתייחד עם המשפחה לזיכרה אולי הוא לא מכיר את הדודה אפילו אבל אבא/אמא שלו מין הסתם עצובים עכשיו ואין דבר כזה שהוא ישאיר אותם לבד עם זה הוא סחב על הכתפיים שלו את רנין כל התוכנית שהיא תכלס זרה אז נראה לך שהוא לא יהיה שם כשהמשפחה שלו זקוקה לו?
 

droriko

New member
התכוונתי יחזור במידה וישאירו אותו

אבל זה כבר לא רלבנטי אז נסיים את זה כאן
 

shlomitgueta

New member
נראה לך שימציאו דבר כזה? מה הם עד כדי כך

נואשים לריטינג? נו באמת...
 

shlomitgueta

New member
פשוט מזעזע אותי לחשוב שאנשים פה

לא קולטים שיש משחק ויש את החיים האמיתיים קצת רגש לא יזיק להם
 

קאראט

New member
רגש? את רוצה לומר שלשי יש רגש כלשהוא?

נו באמת.... אלוהים ישמור, שנישמר מהג'ורה שלו. הוא מומחה לשטיפות מוח, הכפשות והסתות - לזה את קוראת רגש?? הוא מסתובב בבית וחושב על מי להתנפל - לזה את קוראת רגש??? משחק לא משחק, בינתיים הגועל שלו יוצא החוצה מבלי להתאמץ.
 

redsnowhite

New member
אוי נו באמת!!!!!../images/Emo122.gif

זה המשחק!! מה ציפית שהוא יבוא ויהיה ישר כמו סרגל?! אני בספק מאווווד אם הוא כזה בחיים האמיתיים. אבל אין מה לעשות, כשצריך להשיג משהו(ובשביל זה הוא בא..) צריך לדעת להסתדר וזה מה שהוא עושה. הוא משחק את המשחק. אז די עם כל השטויות האלה של הצבוע הרשע ובלה בלה, הוא משחק את המשחק כמו שצריך. עם גישה אחרת, מעט מאוד היו מצליחים במשחק הזה. כוווולם בהאח הגדול כמוהו, רק שהם יודעים להסתיר את זה יותר טוב ממנו.
 

קאראט

New member
לא כולם כמוהו שמשמיצים את האחרים

כל אחד עפ"י דרכו זומם ומסית. אבל הוא? הוא אומר במפורש "שמזמן לא היה מנדרג' בבית" "מזמן לא היתה מלחמה חזיתית" - מי הסמיך אותו להתנהג בצורה כזו? מיהו בכלל? למה הוא חושב שלו מגיע יותר מאחר האחרים? אני משוכנעת שגם בחייו האמיתיים יש בו אגרסיביות ורוע לב.
 

redsnowhite

New member
דווקא לגבי החיים האמיתיים אני לא בטוחה בכלל..

ההבדל בין החיים האמיתיים לבין הוילה והמטרות בה הוא שבחיים האמיתיים יש מלאנתה אפשרויות והמון מטרות, בוילה יש אפשרות אחת ומטרה אחת ש-16 אנשים אחריה. אז זה או לעשות הכל או לוותר ולעוף. זה 16 אנשים על אותו הדבר, לא כמו במציאות שיש אפשרויות ואם לא הצלחת באחת, יש לך עוד אחת ועוד אחת. ולא יודעת אם הוא חושב שלו מגיע יותר מאשר אחרים, הוא פשוט משתדל שזה יגיע אליו ולא אל אחרים. לא משנה איך. כי זו מטרה אחת, אין לו עוד אחרות שם. לא סתם הוא הגיע לשם.
 
נכון מאוד. עד עכשיו הוא רק הראה לנו שהוא

תככן, אגואיסט שלא פוחד טלו מהסס לדרוך על אף אחד. הוא חסר רגשות לחלוטין.
 
למעלה