אני יודעת

osnnat

New member
אני יודעת

ששאלה כזו יכולה להראות קצת מטומטמת אבל אני חייבת לשאול. היום הייתי בזימון כלשהו, בזימון הביאו לי טופס סודיות (ככה קראו לו, אם זכרוני אינו מטעה אותי!!!) וההורים שלי תמיד לימדו אותי
שלפני שחותמים על טפסים, יש לקרוא את הכל בעיון ובדקדוק ואם משהו לא מובן לשאול. התחלתי לקרוא ולא הבנתי כלום ממה שהיה כתוב שם. בנוסף לזה שהאיצו בי לחתום ולהמשיך בזימון. אז בסוף חתמתי. ושיערתי ממה שקראתי שזה מדבר על לשמור על סודיות באיזשהו נושא. אבל בזימון לא אמרו לי שום דבר שיכול לחשוף את הזימון אליו הלכתי. אז בעצם למה הטופס הזה? אם גם ככה לא שיתפו אותי בדבר מהתפקיד שאליו התמיינתי... מהי ההגדרה לסודיות הזו? תודה!!
 

osnnat

New member
וואו,

אין לי מושג מה היה המספר. אני יודעת שהוא היה גדוש בכתב קטן ומלא בהוראות של מה אסור לעשות. שיערתי בהתחלה שמדובר על טופס סודיות של הזימון כלומר, שאם הייתי בזימון הזה, אני לא יכולה לומר לאיש מה היה בזימון. אבל זו רק השערה. זה קצת מעיק עליי שחתמתי בלי באמת לדעת מהזה, אבל הרגשתי שדחקו בי. (ואני עכשיו מצטערת ולחוצה שעשיתי את זה... ואולי חתמתי על טופס שלא במקום) ואין עם מי לדבר בנושא... יש אולי אתר של צה"ל שמפרסם טופס שכזה?
 

Itamarro

New member
אז זה כל הקטע

שטופס סודיות- מוגדר כסודי. בכל מקרה, המיון היה בתה"ש? אם כן שלחי לי פרטי אני אסביר לך מה שאפשר
 

osnnat

New member
יאא,

איזה באסה. זה מעיק עליי. לא, זה לא היה בתה"ש. זה היה איפה שזה היה, וזה היה מוזר! וזהו. אין מצב שאתה יודע מעבר לזה? בלע!
 

osnnat

New member
חחח...

אני בסרטים כבר על מה מותר להגיד ומה אסור. אז עדיף שאני אסתום ת'פה!
 

osnnat

New member
שאלה אחרונה- פחות קשורה

כשאדם עובר תחקיר בטחוני לפני התחקיר הבטחוני הוא מחויב לחתום על חסיון רפואי ? או שזה לא קשור אחד לשני, וזה לא הולך ביחד ? הויתור הרפואי יכול להיות בלי קשר לתהליך של תחקיר בטחוני ?
 

osnnat

New member
כן כן כן,

לזה התכוונתי. רק בעת תחקיר בטחוני חותמים על ויתור סודיות רפואית או שמא ניתן לחתום על ויתור סודיות רפואית, בלי קשר לתהליך התחקיר הבטחוני ?
 
אולי זה לשלבים המתקדמים יותר של המיונים

שבהם כן חושפים פרטים סודיים לגבי התפקיד.
 

osnnat

New member
נראהלי

שמסוג התפקיד הזה, רק כשאתקבל ב200% לתפקיד, אז יגידו לי מהו תפקידי (נשמע קצת מוזר. אבל זו השערה פרועה שלי.) אבל כן, אולי כבר מעכשיו הם אמרו לי לחתום בשביל ששום פרט להמשך (אם אעבור, כי זה קשה לעבור) לא יחשף או משהו כזה.
 
ככה זה בצבא.

כשמתגייסים זה עוד יתר גרוע... אף אחד לא בדיוק שול אותך אם אתה מעוניין לחתום על ט.1004 :S
 

eduard16

New member
תתקשרי לחיל

שממנו קיבלת את הזימון הזה ותשאלי אותם.. קצת דפוק אבל אין לך הרבה מה לעשות
 
למעלה