אני יודעת ש

תלתה

New member
אני יודעת ש

הנושא הזה נטחן עד דק... אבל בכל זאת רציתי לשאול אתכם- חברי הפורום מלומדי הניסיון... מה לדעתכם- האם מי שבוגד- תמיד יבגוד? בכל בת זוג שתיהיה לו?
 
אני חושב שהצגת את השאלה

בצורה פשטנית מידי. הרבה מאוד תלוי בסוג הקשר שהיה בעבר וזה שבהווה.
 
תלתה היי

אולי אני האחרונה שיכולה לייעץ בנושא הזה כי נסיוני מועט אבל מאוד חושבת שהכל תלוי במערכת יחסים עצמה, אם בסיבוב ראשון היחסים לא היו מספקים והייתה זליגה החוצה, לא מחייב שכך יהיה בסיבוב שני אם שם כן יש הכלה של הקשר פתיחות ותקשורת והכי חשוב עבודה תמידית על הקשר, אז במקרה שכזה לא נראה לי שתהיה בגידה. אבל אולי אני תמימה מידי..
 
תלתה,אין" בגידה "לדעתי.!יש שינוי גישה ליחסים,

הקיימים ,החוקיים,,, אצל כל אחד השינוי מסיבה שונה,,,לפעמים כמו שאצלי,,נמאס אחרי 30 שנה ,,,נגמרה האהבה,,נשאר כבוד שגם הוא היתערער לפני שנפרדנו,,בעקבות זה נפרדנו,,, אני גרושה טריה ,פרודה מלפני שנה כמאט. אצל אחרים יכול להיות שלבן או בת הזוג לא מתאים ,מן הסתם, שהצד השני עם משהו אחר,בקירבה מיוחדת,,אפילו מינית .. זה מה שהיתכוונת "בגידה". ויש אנשים שפשוט לא מוצאים את מה שמחפסים ,והם אלה שאת קוראת להם " בוגדים קבוע". לדעתי , כשימצאו את מה שהם מחפסים ,לפחות ,כמאט,,לא יצתרכו "לבגוד", אף אחד לא של אף אחד,,,גם אם ממוסד,,, רק אהבה קושרת,ריגשית,,,וזהו .... קשר טוב כזה שבא לך להיות רק שלו...בהצלחה....
 

Bondy0007

New member
היי

לשאלתך התושבה היא לא זה תלוי בסוג היחסים, אם יש גבר שמקבל את כל מה שהוא צריך מהבית אין סיבה שהוא יחפש בחוץ. כמובן יש להוציא מהכלל, יש גברים שזה האופי שלהם והם תמיד ייבגדו
 

sumerfield

New member
ברגע בו

יחצה קו מסויים של שעמום\שגרה\חוסר אהבה מצד אחד, עם נוחות ואי רצון לוותר עליה מצד שני, כל אחד יבגוד.. כמובן שהקו הוא אישי ושונה מאחד לשני ... במקרה בו אין קשר כובל לבת הזוג, אז אין טעם לבגוד בה, יותר קל להפרד. ויש בטח עוד מיליון וורסיות לנ"ל (וסליחה אם אני חוזר על דיברי מישו.. לא קראתי את כל התגובות)
 
למעלה