אני חייב עזרה!!!!!!! אני צריך את גירסת הדמו של ווינדוס אקס פי (Windows XP) בבקשה אם מישהו/מישהי יודע/ת איפה להשיג אנא פנו אליי למספר אייסיקיו: 118811945 תודה מראש! בייייי