אני חייב עזרה!!!!!!!

Nookie^^

New member
אני חייב עזרה!!!!!!!

אני צריך את גירסת הדמו של ווינדוס אקס פי (Windows XP) בבקשה אם מישהו/מישהי יודע/ת איפה להשיג אנא פנו אליי למספר אייסיקיו: 118811945 תודה מראש! בייייי
 
עד כמה שידוע לי.....

עד כמה שידוע לי אין גירסה כזאת... יש גירסת בטא..(-; דון@קישוט
 
למעלה