אני חידה

אני חידה

אהבה זרה לי ושנאה? וכשבאתי הלכתי בלי סיבה לא יודע לאהוב לא מסוגל לגעת לטעום אולי רק לטוס בחלל ואפילו שאהבתי אותך בזיוף נוראי ואפילו שלא היתי שלך למרות שהיית שלי ולמרות הכאב בתוכי ולמרות שאני ואני ואני מנסה לא להיות עוין לידך מנסה לחייך מנסה לחייך ואת לא חושבת שאני אמיתי ובעצם אמרת שאת לא יודעת כבר מי אני גם אני לא יודע אולי לעולם לא אדע ואני חידה אני חידה
 

רותי ב.

New member
השיר הזה די משאיר בלי מילים,

ומתלבטת מה לענות, כי לא בטוחה שהבנתי אם נוח לך ככה, להשאר חידה בעיני עצמך ובעיניה, ולא בטוחה שבאמת באמת אתה רוצה שמישהי תפתור על החידה הזו, אבל באמת הכי מתבקש לאחל שמישהי / מישהו ובעיקר אתה עצמך תגיעו לפתרון החידה, כך שבאמת אפשר יהיה לאהוב בלי זיופים ולגעת, ולטעום, ועוד המון דברים, ולהיות הכי הכי אתה, בלי כאבים מיותרים ועם חיוכים אמיתיים.
 
למעלה