אני חדש כאן

סתם נזכרתי,

פעם, לפני כמה שנים, כשלמדתי בטכיון, הייתה לנו סטודנטית אחת - מה זה חמודה. אבל מה, ב"מצבים מסוימים" הייתה צורחת בצורה היסטרית. אז כל פעם כשמישהו היה שוכב איתה, וזה קרה לא מעט, לקראת הסוף הייתה מפעילה את הסירנה שלה - הבניין היה רועד. זה היה כל כך מפחיד, שהשכנים המפוחדים מייד היו דופקים לנו על הדלת. חשבו שהיא סובלת מי משהו. טוב, סתם נזכרתי. ממש לא קשור.
 
למעלה