החולם המתמיד
New member
סתם נזכרתי,
פעם, לפני כמה שנים, כשלמדתי בטכיון, הייתה לנו סטודנטית אחת - מה זה חמודה. אבל מה, ב"מצבים מסוימים" הייתה צורחת בצורה היסטרית. אז כל פעם כשמישהו היה שוכב איתה, וזה קרה לא מעט, לקראת הסוף הייתה מפעילה את הסירנה שלה - הבניין היה רועד. זה היה כל כך מפחיד, שהשכנים המפוחדים מייד היו דופקים לנו על הדלת. חשבו שהיא סובלת מי משהו. טוב, סתם נזכרתי. ממש לא קשור.
פעם, לפני כמה שנים, כשלמדתי בטכיון, הייתה לנו סטודנטית אחת - מה זה חמודה. אבל מה, ב"מצבים מסוימים" הייתה צורחת בצורה היסטרית. אז כל פעם כשמישהו היה שוכב איתה, וזה קרה לא מעט, לקראת הסוף הייתה מפעילה את הסירנה שלה - הבניין היה רועד. זה היה כל כך מפחיד, שהשכנים המפוחדים מייד היו דופקים לנו על הדלת. חשבו שהיא סובלת מי משהו. טוב, סתם נזכרתי. ממש לא קשור.