אני חדש כאן.הנה שאלון היכרות לכולם:

d r o r y

New member
אני חדש כאן.הנה שאלון היכרות לכולם:

היי.אני יודע שזה לא קשור לנושא הפורום,אבל מה רע שנכיר קצת אחד את השני?הנה שאלון היכרות לכל המעוניין,שהעתקתי(מעצמי!!) מפורום אחר!!סתם להכיר קצת יותר אחד את השני.אשמח לתגובות. השאלות הן בנוסח זכר רק לצורך הנוחות.כמובן אין לענות תשובות מתחכמות,אלא מה שאתם באמת חושבים.אז הנה: -שאלות אילו: 1.אילו היית אלוהים-מה הדברים העיקריים שהיית משנה בעולם? 2.אילו היית חולם חלום נפלא והיו נותנים לך אפשרות להמשיך לחיות את החלום במקום המציאות שלך,האם היית רוצה להמשיך לחיות את החלום או בכל זאת להתעורר לחייך המציאותיים? 3.אילו היית מיליארדר-האם היית עובד בכל זאת? 4.אילו הייתה לך אפשרות לגנוב בגרויות ולאחר מכן גם תואר ראשון ושני של איזה אדם גאון,מבלי שאף אחד יידע מכך,האם היית עושה את זה? 5.אילו לרצוח היה מותר ומקובל-אתה מאמין שהיית רוצח עד היום כמה אנשים שיצא לך להכיר? 6.אילו היית יכול להעניק חיים מושלמים לבן אדם מסויים בעולם(פרט ממך!)-מי זה היה? 7.אילו היה אפשר לאכול ללא הגבלה מבלי להשמין ומבלי בעיות בריאות כאלה ואחרות-כמה ארוחות היית אוכל ביום,לדעתך?נסה לפרט גם כמה היית אוכל באותן ארוחות... 8.אילו היית ראש העיר בעירך-האם אתה חושב שתושביי העיר היו מרוצים מתיפקודך? 9.אילו החיות היו חכמות ומפותחות כבני האדם-מה היה קורה לדעתך?איך העולם היה נראה? -שאלות זה או זה: 1.מי לדעתך מנצח בקרב-סופרמן או מוחמד עלי(מתאגרף לשעבר)? 2.מה יותר מגניב-פיות או מלאכים? 3.שתייה קרה או חמה? 4.לחם או מצות? 5.אהבה או כבוד? 6.סבתא או סבא? 7.מה יותר יפה-עיניים חומות או כחולות? 8.סוודר או מעיל? 9.שקט או רעש? 10.מרק או דייסה? 11.מיסטיקה או פסיכולוגיה? 12.מה יפה יותר בבחורה שנראית טוב-הישבן או הרגליים? 13.אתניקס או תיסלאם? 14.אושר או עושר? 15.יגאל בשן או אייל גולן? 16.תכנית טלוויזיה-"הופה היי",או "הראשון בבידור עם דודו טופז"? -שאלות אסוציאציות: 1.חלום: 2.סיפוק: 3.שמחה: 4.ריקודים: 5.ציפור: 6:מוזיקה: 7.בעלי חיים: 8.ג'ינס: 9.חיים: 10.מוות: 11.אהבה: 12.שינאה: 13.ילדים: 14.הורים: 15.חברים: 16.רדיו: -דברים אהובים: 1.מאכל אהוב? 2.שתייה אהובה? 3.אומניי מוזיקה אהובים(להקות/זמרות/זמרים,וכ"ו)? 4.עונה אהובה? 5.צבע אהוב? 6.רגש אהוב? 7.מתקן לונה-פארק אהוב? 8.תחנת הרדיו האהובה? 9.חמש האנשים האהובים ביותר? 10.סרט אהוב? 11.חמש האיברים האהובים עליך ביותר בבני המין השני? 12.תכנית הכי אהובה עליך בטלוויזיה,בכל הזמנים -ולסיום: 1.ספר בקצרה על חלום שחלמת שלא תשכח אותו לעולם: 2.תן דוגמא לרגע בחייך שלא תשכח לעולם: 3.ספר בקצרה על המקרה הכי מיסטי ומוזר שקרה לך בחיים:
 
זאת דרך להכיר אנשים

או יותר נכון להכיר את האבנים שלהם מקרוב
אתה רוצה שיסקלו אותך?
 

RonenYi

New member
הנה אענה עליו גם אני

ומכיוון שאני אוהב להביע את דעותיי, אני אשתתף בו. 1. אם הייתי אלוהים הייתי נותן לרוע כגמולו, הייתי פחות רחמן. 2. הייתי מעדיף להמשיך לחלום, אבל למה כוונתך? לא להתעורר בכלל? 3. כן, הייתי עובד בכל זאת, כי אחרת הייתי מתנוון ותפקודי הגוף והמוח אינם נמדדים בכסף. מה גם שהייתי חש סיפוק רב יותר מעצם היותי פעיל. 4. לא הייתי גונב תארים, כי בכך הייתי גונב עצמי לדעת. אני הראשון שמרמה את עצמי, וסיפוק לא יהיה לי בכך. 5. שאלה קשה. יש אנשים רעים בטבעם, שהייתי שמח אם לא היו. 6. הכרתי אנשים טובים רבים בחיי שריגשו אותי בטוב לבם שרציתי שאלוהים יעניק להם חיים טובים. במלוא הכנות פניתי לאל ולחשתי כמה מילות בקשה עבורם. אין מישהו אחד כזה. 7. אם לא הייתי שבע, הייתי אוכל המון, אני מעריך את הטעם הטוב. 8. כן, אם היו לי את הכישורים, תפקודי כראש עיר היה טוב. אני מוסרי מאוד ולא מאכזב ציפיות או אמון שניתנו לי. 9. אם החיות היו מפותחות כבני-אדם, הן היו מביישות את האדם. לרבים מהם יש לב אוהב יותר מאשר לבם של כמה בני-אדם שהכרתי. על שאלות הבררה אענה על חלק מהן, ברשותך: 5. אהבה וכבוד באים ביחד. 9. בין רעש לשקט, הייתי מעדיף את השקט. 10. בין מרק לדייסה, הייתי מעדיף את המרק. 11. בין המיסטיקה לפסיכולוגיה, מעדיף את הפסיכולוגיה. לא מתחבר למיסטיקה. 12. קשה מאוד לבחור. אני מאוד נמשך לשני האיברים האלה של האישה. 13. אתניקס. 14. אושר. דברים שאוהב: 5. צבע: אדום. 10. סרט אהוב: "חומות של תקווה". 11. עיניים, ישבן, רגליים, מותניים. 12. אני מכור לסדרה 24. 3. התעוררתי באמצע הלילה, הייתי משותק, המאוורר בקצה החדר הפסיק לפעול מעצמו, רוח פרצים חדרה דרך החלון. תחושת ריחוף מעל המיטה, וחזָרה למיטה. שברתי את השיתוק המעיק, הכל חזר לעצמו, אבל משהו מנצנץ ריחף מעל המיטה. הבטתי לכיוון אבי שישן לידי, שפשפתי את עיניי, אבל הנצנוץ עדיין ריחף לו באוויר, עד שנעלם. זה קרה לפני איזה 10 שנים. אתם יכולים לכנות זאת חלום או דמיון כתוצאה מטשטוש, אבל זה היה מוחשי. עוד מקרה מוזר: באחד הלילות כשישנתי לצד בת-זוגי הקודמת תחושת השיתוק של אמצע הלילה קרתה במקביל לשנינו, תוך כדי שאני מודע שזה קורה גם לה. התחושה הזו מאוד לא נעימה, ואגב, המדע מכיר בה, עדיין חוקרים אותה ויש המון תאוריות לגביה. עד שיתגלה ההסבר יש מיסטיות לגביה.
 

d r o r y

New member
גבר,מה שחווית נקרא...

מה שחווית באותם לילות נקרא שיתוק שינה.וזה באמת דבר לא נעים בכלל,ואף מפחיד מאוד.זה קורה לי המון.
 
שיתוק שינה...

מה שאתה חווה הוא החלק הראשון בעזיבת הנפש את הגוף.אם הצלחת להגיע לשלב הזה אני מציע לך לקרוא קצת ספרים על הקרנה אסטרלית ולבצע מספר תרגילים שיעזרו לך לשלוט בזה. אלה ייקחו אותך מספר צעדים קדימה. אני חושב שתופתע לגלות מה צפוי לך בהמשך (במידה ושפיותך תשאר עמך).
 
למעלה