אני חדש בפורום... איפה אפשר למצוא קליפים וסרטים של קרבות/ הופעות? דרך אגב, יש פה תמונה נחמדה.
א איי די TKD New member 1/7/03 #1 אני חדש בפורום... איפה אפשר למצוא קליפים וסרטים של קרבות/ הופעות? דרך אגב, יש פה תמונה נחמדה.
P Pyongwon New member 2/7/03 #7 שלום לך, וברוכים הבאים לפורום... זה ג'סיקה. מי המורה שלך? איפה את/ה מתאמן? מתוכנן לגבי הסמינרים הקרובים? היה בקשר - יש עוד כמה חברה פה שבטאקוונדו - בני, למשל, איש המחשבים, גיל, ועוד הרבה. ד"ש למאמן שלך, בטוח מכיר אותי! ג'ס.
שלום לך, וברוכים הבאים לפורום... זה ג'סיקה. מי המורה שלך? איפה את/ה מתאמן? מתוכנן לגבי הסמינרים הקרובים? היה בקשר - יש עוד כמה חברה פה שבטאקוונדו - בני, למשל, איש המחשבים, גיל, ועוד הרבה. ד"ש למאמן שלך, בטוח מכיר אותי! ג'ס.
R Rounin New member 2/7/03 #6 שטויות תמיד בתמונות האלו אתה לא רואה את פיסת הקרקע שמהם קופצים האנשים. אולי כי יש שם מקפצות.