אני חדש בפורום...

אני חדש בפורום...

איפה אפשר למצוא קליפים וסרטים של קרבות/ הופעות? דרך אגב, יש פה תמונה נחמדה.
 

rowshi2

New member
ואו, ממש גבוה...

ITF, או WTF?(אתה, לא החבובים בתמונה...)
 

Pyongwon

New member
שלום לך, וברוכים הבאים לפורום...

זה ג'סיקה. מי המורה שלך? איפה את/ה מתאמן? מתוכנן לגבי הסמינרים הקרובים? היה בקשר - יש עוד כמה חברה פה שבטאקוונדו - בני, למשל, איש המחשבים, גיל, ועוד הרבה. ד"ש למאמן שלך, בטוח מכיר אותי! ג'ס.
 

Rounin

New member
שטויות

תמיד בתמונות האלו אתה לא רואה את פיסת הקרקע שמהם קופצים האנשים. אולי כי יש שם מקפצות.
 
למעלה