אני חדש בפורום.
יש עמדת רישום ? איזה מסמכים צריך להכין ? בשלב זה לא אלאה אתכם ביותר מידי שאלות, טוב, נו רק 2 השאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות... 1. 'לימודי משחק' יוצאים רבים לומדים משחק. אודה לכם אם אוכל לקבל מידע מקיף על הנושא, (אני הולך להיות השחקן הבא) 2. אשמח לארגן ולהתארגן על מפגש עם חבר'ה 'יוצאים' היום בערב..... למי בא לצאת הערב ?
יש עמדת רישום ? איזה מסמכים צריך להכין ? בשלב זה לא אלאה אתכם ביותר מידי שאלות, טוב, נו רק 2 השאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות... 1. 'לימודי משחק' יוצאים רבים לומדים משחק. אודה לכם אם אוכל לקבל מידע מקיף על הנושא, (אני הולך להיות השחקן הבא) 2. אשמח לארגן ולהתארגן על מפגש עם חבר'ה 'יוצאים' היום בערב..... למי בא לצאת הערב ?