אני חדש בפורום.

משייט

New member
אני חדש בפורום.

יש עמדת רישום ? איזה מסמכים צריך להכין ? בשלב זה לא אלאה אתכם ביותר מידי שאלות, טוב, נו רק 2 השאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות... 1. 'לימודי משחק' יוצאים רבים לומדים משחק. אודה לכם אם אוכל לקבל מידע מקיף על הנושא, (אני הולך להיות השחקן הבא) 2. אשמח לארגן ולהתארגן על מפגש עם חבר'ה 'יוצאים' היום בערב..... למי בא לצאת הערב ?
 

naf86

New member
ברוך הבא

עמדת הרישום נמצא בקומה השנייה, מסדרון שני משמאל חדר 201. נא להכין תעודה מזהה, 224 דולר דמי רישום, דפים ריקים ועיפרון מספר 2. באיזה עיר אתה גר שאתה רוצה לצאת? בן כמה אתה?
 
אגב לימודי משחק, מי מעוניין בסדנת דרמה

השנה הקמתי בהלל סדנת דרמה. מצאנו במאי שהוא מתנדב בהלל שהסכים לקיים את החוג במחיר מוזל. הצלחנו לארגן מס' יומאים וכמה מתנדבים, אבל באמצע הדרך התפרקה הקבוצה מפאת מיעוט המשתתפים. השנה בכוונתי לנסות להקים קבוצה דומה שתהיה פתוחה לכל המעוניין. אם יהו לנו החודש אוקטובר 15 אנשים שיתחייבו להתמיד נצא לדרך. המטרה היא להעלות בסוף השנה מופע המבוסס על חיי היוצאים. בני
 

משייט

New member
שאלה לבני ילד רע

ההשתתפות דורשת ידע מוקדם ? או שגם אחד כמוני ללא שום רקע במשחק יכול להצטרף ?
 
לא צריך רקע מוקדם

כל האנשים שהשתתפו השנה בסדנה (למעט עבדך הנאמן) היו חסרי נסיון בתחום. מדובר בסדנה למתחילים.
 

R a c h e

New member
שלום וברוך הבא../images/Emo140.gif

שב איתנו ב
שלנו ותתרווח, מקווה שיערב לך איתנו. מאחר שלי אין תשובות לשאלותיך, אשאל אני מאיפה יצאת אלינו ובכלל, ספר לנו
מה שאתה יכול על המשייט.
 

משייט

New member
תמיד כיף להרגיש בבית

לספר על המשייט, כאילו עלי ? בחברות כלכליות במשק יש נטיה במקום לשדרג את השכר, לצ'פר בתוארי על, כך כמעט כל ראש מחלקה הופך לסמנכ"ל. במקרה שלי התואר משייט מייצג את הנטיה שלי לאנטי דרמטיזציה. יצאתי . כמו שרובכם מבינים את הקושי שכרוך במשפחה שלא כל כך יודעת . אשמח להכיר עוד אנשים כמוני...
 

מתלבט13

New member
אהלן ילד

עושה רושם שכמה מיליליטרים מים זרמו בירדן מאז נפגשנו אשתקד. אני מתחיל להסתקרן. או שלא על גבי פורומינו הקדוש והפומבי
 

משייט

New member
ידידי המסתקרן

כשנמצאים בבית אטום מזכוכית אי אפשר להסנכרן .....
 
למעלה