אני חדשה... ואני בעד לשלוח עצומה לערוץ שתיים במטרה להחזיר את איה קורן לעונה הבאה. אם יחזירו אותה לחיים העונה הקביעית תהיה מדהימה והרבה אנשים יצפו בה. באמת נראה לי שהרייטינג הגבוה בעונה הראשונה היה בזכותה.... תחשבו על זה. רעות.