אני חדשה...

  • פותח הנושא RE17
  • פורסם בתאריך

RE17

New member
אני חדשה...

ואני בעד לשלוח עצומה לערוץ שתיים במטרה להחזיר את איה קורן לעונה הבאה. אם יחזירו אותה לחיים העונה הקביעית תהיה מדהימה והרבה אנשים יצפו בה. באמת נראה לי שהרייטינג הגבוה בעונה הראשונה היה בזכותה.... תחשבו על זה. רעות.
 

real snake

New member
ברוכה הבאה לפורום השולט בתפוז..

אין טעם לשלוח מכתב כי זה לא יעזור ממך זה החלטה של איה קורן..
 
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo107.gif../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

אני הדס
לכל פניה עזרה או בקשה אני כאן: אייסי:330236830 מסנג'ר:[email protected] השתלבות נעימה בפורום
הדס
 
../images/Emo41.gifברוכה הבאה אני מור תהני../images/Emo70.gif

ולגבי העצומה זה ממש לא יעזור... ניסינו ולא הצליח..
 
../images/Emo39.gif2רוכית ה2אית../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

אני נופר
לא ניראה לי שהרעיון לעצמומה יעזור.....
תהני
-
- נופר.
 
פתאום יגלו שהיא לא מתה../images/Emo35.gif חיחי

הרי קברו אותה
טוב... את יכולה להתחיל בעצומה, אנחנו נחתום אם בא לך
אבל לא תהיה עונה אחרי זה, לפי מה שידוע לי
אהההה וברוכה הבאה
 

אביחי 33

New member
רעות ברוכה הבאה../images/Emo9.gif

את רעות מספר 3 בפורום
תהני כאן כמה שיותר
כמו שאמר לירן,אין טעם לשלוח מכתב להחזרת איה קורן משום שזוהי החלטתה בלבד אם להיכנס לאמ"ל וגם בגלל שהסיכויים לעונה רביעית של אמ"ל הם אפסיים.
 
../images/Emo12.gif עוד רעות בפורום../images/Emo35.gif../images/Emo6.gif

ברוכה הבאה מאמי
הלואוי והיה אפשר... אבל הצילומים הסתיימו לפני כמעט חצי שנה... ואין מה לעשות אם זה כבר...
 
למעלה