אני חדשה כאן
שלום לכולן, משום מה אני בשם משתמש של בעלי. אני חדשה שרק קראה עד היום והתרגשה תמיד. בעלי ואני התחלנו תהליך ואנחנו לאחר אבחון פסיכולוגי. נמצאה לנו כבר פונדקאית שהיתה אתמול באבחון. אשמח לדעת מה עוד מצפה לנו.... אני אחרי שנים רבות רבות של הפריות והפלות וכ"כ רוצה כבר שתורי יגיע....האם יש עוד המון בירוקרטיה?
שלום לכולן, משום מה אני בשם משתמש של בעלי. אני חדשה שרק קראה עד היום והתרגשה תמיד. בעלי ואני התחלנו תהליך ואנחנו לאחר אבחון פסיכולוגי. נמצאה לנו כבר פונדקאית שהיתה אתמול באבחון. אשמח לדעת מה עוד מצפה לנו.... אני אחרי שנים רבות רבות של הפריות והפלות וכ"כ רוצה כבר שתורי יגיע....האם יש עוד המון בירוקרטיה?