אני זקוק להמלצה לגבי צורב DVD

alon120

Member
אני זקוק להמלצה לגבי צורב DVD

המחשב שלי נגוע בוירוסים בזמן האחרון ואני לא יודע מה לעשות לכן החלטתי לפרמט את כל המחשב. את כל החומר שיש לי אני רוצה להעביר לדיסקים. שמעתי שאפשר לצרוב היום בדיסק אפילו 8.5 ג'יגה וזה הצורב שאני מתעניין לגביו. אני זקוק להמלצה לגבי סוג צורב ודגם. מה דעתכם על זה? יש משהו אחר שאתם ממליצים? כל הערה אחרת תתקבל בברכה
 

adia

New member
צורב מעולה.

ותקרא שוב את מה שכתבת...ותקרא שוב את מה שכתבת...ותקרא שוב את מה שכתבת...ואחרי זה תגיד לי מה לא בסדר במה שכתבת. דבר שני "נניח" שזה בסדר מה שאתה רוצה לעשות ויש לך כונן של 120 אז מה תשב לצרוב 14 דיסקים של DVD?כאשר כל דיסק שאתה רוצה עולה 40שקל? ודבר שלישי למה לא לפתור את הבעיה של הוירוסים?ובעוד שבוע אם שוב יהיה לך תפרמט שוב?
 

alon120

Member
תגובה

מה הבעיה במה שכתבתי? יש לי קצת פחות מ-40 ג'יגה ומתוך זה אני צריך לשמור קצת יותר מחצי. סך כל הצריבות שאני אצטרך לעשות יסתכמו ב 3-4 דיסקים (אם ארכוש את הצורב שמאפשר לצרוב כפול). אני חשבתי שכל דיסק עולה 3 ש"ח, זה לא ככה? מאיפה הבאת את ה-40 ש"ח לדיסק? ניסיתי לפתור את הוירוסים אבל שום עזרה לא עזרה. הנה קישור כאן וכאן. המצב עכשיו הוא שהמחשב זוחל כמו שלא זחל מעולם. סריקה פשוטה שלקחה לו פחות מ-20 דקות לפני שבועיים לוקחת לו היום יותר ממס' שעות!!! ניסיתי להוריד תוכנות אנטיוירוסים ולהסתייע ב HijackThis אבל שום פתרון לא עזר. אתה מוזמן להציע הצעות למרות שאני בטוח שכלום לא יעזור. נקודת האור היחידה היא ששום דבר לא נמחק
 

adia

New member
אני אגיד לך מה לא בסדר..

הבעיה היא לא בכמות הדיסקים..אלא שאת הוירוס או מה שזה לא יהיה אתה מעביר למחשב החדש המפורמט..
אין כזה דבר אתה לא מצליח.תוריד את AD-AWARE,תוריד את EWIDO,תחפש בגוגל פתרונות,ותעבוד קצת.אל תצפה שידריכו אותך שלב שלב כולל חיפוש בגוגל. אפשר לעזור לך כשתמצא את הפתרון איך לעשות,אבל את הלעיסה אתה עושה. תעשה איחוי לאחר מכן לכונן.יש המון תוכנות שיעזרו לך.
 

alon120

Member
עברת על ההודעות שצירפתי?

אני חושש שהוירוס עשה משהו ברג'יסטרי ולכן קשה לעקוב אחריו. אם אני אמחק את הכל ואפתח "דף חדש" זה יהיה הרבה יותר טוב. זה גם מה שמציעים בכל המעבדות שסיפרתי להם את הבעיה. סריקות שעשיתי עם AVG וEWIDO לא העלו דבר ובכל זאת אחרי מס' ימים של שקט שוב הוא הופיע בגאווה. מה אני כבר יכול לעשות? רוב הקבצים שאני רוצה למחוק נמצאים בכונן D ו-E ושם אין וירוסים. בנוסף, אפשר לבדוק וירוסים על הקבצים עצמם וזה הרבה יותר קל ובטוח שהם במדיה חיצונית מאשר שהם במחשב עצמו וחשופים. אז מה לגבי הצורב? על מה אתה ממליץ?
 

adia

New member
הצחקת אותי...../images/Emo6.gif

אני מקווה שההמלצות האומללות שלך לא עוברו הלאה. וירוסים הם רק לקבצי הפעלה?וואללה...לא ידעתי..אני רץ לספר לכל מפתחי התוכנות שזה מה שכתבת...
רק שלא יפשטו את הרגל... אז רק להשכלתך המורחבת אסביר לך מה עושה וירוס: 1.מחיקת קבצים מהמחשב.לאו דווקא קבצי הפעלה. 2.פגיעה בנתונים וקבצים על המחשב ושינוים במבנה שלהם.וזה כולל קבצים מכל סוג ידידי!גם אלה ש"המלצת" לו להעביר. 3.גורם להתנהגות לא קבועה של המסך ומשנה את ההגדרות. ועכשיו לדובדבן שבהסבר: לוירוסים יש פוטנציאל להדביק כל סוג קוד בר ביצוע EXECUTABLE CODE וישנם וירוסים שמדביקים קוד בר ביצוע ששייך למערכת ההפעלה, אחרים יכולים להדביק קבצי WORD ,EXCEL גם מסמכי HTML שמכילים JAVA SCRIPT או סוגים אחרים של קוד בר ביצוע. לכן אם הוא יעביר קבצי WORD,EXCEL או HTML הוא מעביר את הכל!אתה הבנת את זה מר ברוך??
 

alon120

Member
אבל אמרתי שאני מתכוון לסרוק את

הקבצים כשהם בדיסק וכך לוודא שאין בהם וירוסים, ורק לאחר מכן להדביק אותם למחשב ה"חדש". זה לא בסדר? וד"א הקבצים שאני מתכוון להעביר הם mp3 mpg avi mov. יש איתם בעיה כלשהי?
 

adia

New member
לא,אין לי ניסיון..חחחח

אבל מה שאני רואה מהציטוט שלך שלך יש ניסיון בהתקנת וירוסים...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
אני מוריד והרבה....

אז מין הסתם שיכנסו לי למחשב מידי פעם וירוסים. לכן יש לי ניסיון בהתקנת XP. לישאר מוגבל ומפוחד ולא להוריד כלום...? מה הטעם באינטרנט, אם זה המצב ?
 
כשאתה מגבה חומר.....

גבה מיסמכים, שירים, סרטים, תמונות וכו" אל תגבה קבצים של מערכת ההפעלה ! אתה גם ככה מפרמט ומתקין אותה מחדש ! היא הולכת לפח יחד עם כול הוירוסים שהיו בה. אחרי זה תוכל להחזיר מהדיסקים את כול מה שצרבת.
 

alon120

Member
ברור שאני לא מגבה קבצי מערכת הפעלה

אני מגבה בדיוק את מה שאמרת: סרטים ומוזיקה
 

00רונאל00

New member
גם לי הייתה את הבעיה זו....

אל תנסה לצרוב DVD הוירוס או מה שזה ל יהיה לא נותן לצרוב בהם!
 

alon120

Member
אתה מתכוון שאם יש וירוס במחשב אז עד

שלא אמחק אותו אי אפשר לצרוב מהמחשב?
 

00רונאל00

New member
אז ככה

הוירוס לא נותן לצורבי DVD לעבוד! הוא כותב שהתהליך נכשל במהירות הצריבה... צורבים רגילים גן עובדים אבל אתה צריך להיזהר כי עם הזמן הנרו שלך יתפגר. אחרי הנרו הBOOT של המחשב ידפק ולבסוף תצטרך לקחת לטכנאי. לי היה את זה ב-2 מחשבים (רשת) תצרוב כמה שיותר מהר ורק מה שחשוב! ותעשה פורמט כללי למחשב (אם הדיסק קשיח שלך מחולק למחיצות אתה צריך לפרמט גם אותן!!!) וד"א ששאלתי את הטכנאי מה זה בדיוק הוא אמר לי שזה לא וירוס וגם לא תוכנה זדונית... זה משהו מסוג חדש שאין כרגע תוכנה שמאתרת אותו (אני והטכנאי ניסינו את avsat, avg ,norton ,adware ,doctor spyearw) אף אחת מהן לא מצאה אותו. ד"א ייתכן שגם לא תוכל להקיש סיסמאות... בקיצור תזדרז עם הפורמט.
 
התכנאי מרח אותך יפה

עשה עליך את היומית שלו
תמיד אפשר לפרמט ובכול מצב ! אבל אתה יכול להזמין בישביל זה תכנאי.
 

00רונאל00

New member
לא הבנתי מה הקשר...

אני הזמנתי טכנאי שיבדוק למה זה לא צורב בDVD אני פירמטתי בעצמי
 
למעלה