אני זקוקה לרעיונות

anat30g

New member
אני זקוקה לרעיונות../images/Emo70.gif

שתי חברותי ואני מחפשות רעיון ליום כיף. שלושתינו חוגגות יומולדת באותו חודש (מרץ) וכבר כמה שנים שאנחנו יוצאות יחד ליום כיף לכבוד היומולדת. במסגרת הזאת אנחנו מבלות במסעדה טובה (קבוע) ועושות עוד משהו כייפי - בשנה שעברה היינו בחמי יואב - עשינו טיפולי גוף ומאסג', לפני שנתיים הלכנו למגדת עתידות... בקיצור אנחנו צריכות רעיון למשהו כייפי (לא צניחה חופשית או איזה ספורט אתגרי אחר - כי אנחנו ממש לא בכיוון הזה) - יכול להיות סדנה יומית, משהו חד פעמית - משהו אומנותי או מיסטי (לא משהו שקשור בישול). ענת
 

חני ב

New member
רק קניות ../images/Emo8.gif

מה עם הצגה טובה? סרט בצהרים? וכמובן אוכל. אני ממש לא בענין של ספא. מה עם יערות הכרמל?
 

anat30g

New member
גמרנו עם הקניות

שלושתינו - יפה התחתנה בשבוע שעבר - גם אני וגם מירי מתחנו עד תום את תקציב הביגוד שלנו. אז קניות זה לא!!! ספא היינו בשנה שעברה - אז אנחנו רוצות משהו חדש ושונה.
 
אזככה זה מה שאני עשיתי שנה שעברה

התחלנו את היום בקפולסקי בעזריאלי לארוחת בוקר שהיתה פשוט אגדה. המשכנו בשוטטות סתם בקניון. משם לחנות ספרים הסתכלנו וקצת קראנו ובסוף כל אחת קנתה 2 ספרים לפי טעמה לעצמה. המשכנו לשוטט עוד חצי שעה. ארוחת צהריים כבר היתה אצלי בבית. אחריה נשכבנו בכייף על המיטה הזוגית שלי וראינו סרט מצחיק בטלויזיה ובכינו וצחקנו נורא. ספרנו בדיחות ושתינו קפה עם קצפת ועוגה אצלי בבית. ובשעה 18:00 פרקנו את החבילה וכל אחת זאת אומרת החברה שלי נסעה לביתה ואני הלכתי לקחת את הילדים שלי מסבתא ששמרה עליהם מהבוקר.
 

noa128

New member
Y איזה חשק עשית לי לספא...

קודם נהגתי לי וחשבתי כמה כיף יכול להיות להכנס לאיזה ספא מהמפנקים - אלה שמחוברים גם למספרת צמרת - אחרי ארוחת בוקר שחיתותית, ולומר "אני רוצה - מסאז', טיפול פנים, מניקור, פדיקור, צבע ותספורת (השעוה לא מתאימה - אבל נו טוף, פסדר) - ואת ההמשך להשאיר פתוח (ביחד עם הסכום שאת מחליטה להוציא על היום-כיף..)- אם בא לי - סיבוב קניות של נעליים ובגדים - ואם לא - ל י ש ו ן ... לדעתי מין יום כזה - בעיר אחרת מהעיר שלך כמובן - חופש מוחלט מהבית והילדים לכ-ל היום - יעני אין לך מגבלת זמן....אחח.. חלום.
 

ella1302

New member
האם כבר

ראיתם את הסרט "חיוך של מונה ליזה"? אומרים שזה בדיוק מסוג הסרטים שמתאים לראות עם חברות. אחרי זה אפשר לעצור לאיזה קפה או ארוחת צהרים. בכל מקרה תבלו בנעימים.
 

droli

New member
שנה שעברה חברה טובה ואני

לקחנו יום לעצמנו באמצע החורף הגשום ונסענו ליום כיף בחמת גדר. נכנסנו שם לחלק הסגור יעני הסטייליסטי עם המוזיקה והשאנטי, היינו שם כמה שעות, עברנו למסעדה התאילנדית שם. וחזרנו עם ראש נקי עד למחרת בבוקר
 

תשורה

New member
גם לי יש יום הולדת בשבוע הבא../images/Emo13.gif

והחלטתי לפנק את עצמי ביום מרגיע (איך לא, אחרי הפחד שחווינו עכשיו). לקחתי חבילה זוגית + טיפול פנים, לי ולבעלי, ונשתדל ליהנות מיום פינוק. האם מישהו מכיר את המקום בהוד השרון? האם מומלץ או לא? הגעתי לשם ע"י פירסום בתפוז. מקוה שלא להתאכזב.
 
למעלה