אני הולכת..... לישון עם השבלול שלי.... (חהההה)
A AFRICA New member 1/6/01 #2 גםםםםם אנייייייי הולך לישון.....עם השבלולה שלי (חוווו) מה את מחכה אותי? חיחי חולהה עלייייך חכיייי לי הולכים לשון ביחד
גםםםםם אנייייייי הולך לישון.....עם השבלולה שלי (חוווו) מה את מחכה אותי? חיחי חולהה עלייייך חכיייי לי הולכים לשון ביחד