Purple Mushroom
Member
אני הולך .
מי שרוצה לצאת איתי הלילה לסרט , או שתם בילוי . שתגיב . חוץ ממך TAL . אני מקווה שלא מאוחר מידי . לא רוצה להיות בודד עוד לילה , עוד שבוע . מול המחשב רק . בוהה במסך כמו מטורף ..
מי שרוצה לצאת איתי הלילה לסרט , או שתם בילוי . שתגיב . חוץ ממך TAL . אני מקווה שלא מאוחר מידי . לא רוצה להיות בודד עוד לילה , עוד שבוע . מול המחשב רק . בוהה במסך כמו מטורף ..