השואלת1234
New member
אני הוזה?????
אני רועדת כוליייייי היכול ןהיות שזה טעות? שזה חיובי עכשיו ומחר יהיה פס אחד?
אני רועדת כוליייייי היכול ןהיות שזה טעות? שזה חיובי עכשיו ומחר יהיה פס אחד?