אני דורש לקיים בחירות חוזרות !!!!!!

גיל 365

New member
אני דורש לקיים בחירות חוזרות !!!!!!

כדי שהפורום יחזור (אולי) ליהיות מעניין ...........
 

באבא1985

New member
חחח אפשר לדבר על הבחירות באשקלון...

יש סיבוב שני. אבי עייאש לא עלה, היה חסר לו 1000 קולות... ( מה שהשאננות יכולה לעשות ! ) היום הוא היה באשדוד עם שבתאי צור ראש העיר, אצל הרב פינטו, הם חתמו הסכם שאבי עייאש יתמוך בשבתאי צור. אז הפורום מעניין ?
 
רוצה פורום מענין, גיל 365 ?

רוצה בחירות חוזרות? יודע כמה עלו הבחירות האלו? זרוק מספר! נראה האם אתה קרוב בכלל! רוצה פורום מעניין, כמו בבחירות? מה בדיוק 'מעניין' בריבים שהיו כאן? מי שמעוניין בפורום 'מעניין' עם מריבות - מזמן לקרוא כאן. קרוב ל- 40,000 תושבי אשדוד נמצאים מתחת לקו העוני. האם זה משעמם יותר ממריבות של הבחירות? כנראה, התשובה ברורה לחלוטין: כן, את מי בכלל מעניינים עניים! בטח, לא את אלה שמנהלים עכשיו מו"מ קואליציוני! גם האוויר אותו אנחנו נושמים לא מעניין, הוא סתם מסריח. בדיוק כמו המו"מ הקואליציוני.
 

גיל 365

New member
אתה באמת חושב שאני רוצה בחירות ???

בסה"כ רציתי להעלות את נושא השיממון שהיה בפורום , אז עשיתי את זה בצורה כזאת , אבל בוודאי שאני לא רוצה בחירות ובטח שאני לא רוצה שיחזרו לכאן ההתבטאויות שהיו בתקופת הבחירות .
 

ketty the sheep

New member
פוליטיקה זה משעמם!

הבחירות הרחיקו אותי מהפורום. באו הרבה אנשים שדיברו על הרבה דברים שאולי הבנתי, אבל לא הרגשתי שמן הראוי שאגיב להם, כי הם וודאי בוגרים ממני בהרבה ומבינים יותר טוב. למרות זאת, אני מודה שהפורום דיי מת מייד לאחר הבחירות, מה שאומר שאנחנו צריכים משהו שיעורר אותו. זה דיי מוזר, אני יודעת שהרבה אנשים מאשדוד גולשים באתר הזה, מעניין מדוע הם לא נכנסים לפורום הזה. אולי הם אפילו לא שמעו עליו? אני בטוחה שיש המון דברים בעיר הזו שאפשר לדון בהם, אם רק נמצא מספיק משתתפים לדיון (זה מעט משעמם לדבר עם עצמך). צריך לפתוח במבצא חבר מביא חבר. מי שמביא את חברו לפורום מקבל גלידה של 1.90 בתחנה המרכזית על חשבון המנהל (*מתחילה לברוח מאריה*). אבל ברצינות, אני חושבת שלפורום הזה יש פוטנציאל להיות פורום דיי מגוון. יכולים להיות פה שרשורים רציניים ועמוקים של עניינים הקשורים בפוליטיקה\חינוך וכו', וגם כל מיני שטויות שאפשר גם לדבר עליהן, כל עוד הן מחיות את הפורום (ולא מורידות מרמתו יתר על המידה). אני אנסה לשכנע כמה אנשים להכנס, אני לא בטוחה עד כמה זה יצליח (יש לי כושר שכנוע של כפכף ממוצע), אבל אני אשתדל, כי חבל לי לראות את הפורום כך (שוב..)
 
למעלה