אני גאון!

מירי,

New member
אני גאון! ../images/Emo9.gif

נכון שאתן מרשות לי להשוויץ פה? (כאילו ששאלתי) היום קיבלתי את תוצאות הבחינה (מבוא סטטי´ א למד"ח-למי שמתעקשת) הציון בבחינה וגם בציון הסופי 95!!!!!!
 

ARCH 2

New member
בטח מרשות - יש על מה ../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif

 

droli

New member
כל הכבוד! איך את יכולה

ללמוד עם ילדים ברקע? כל הכבוד לך על ההצלחה שלך!!!
 

מירי,

New member
שעות הלימודים...

הן אחרי 2100 בערב או בין 0400 ל 0530 בבוקר! פרט לשבת האחרונה שלפני הבחינה - שבה בפעם הראשונה בחיי ובחיי הילדים שלי צחי לקחת אותם בבוקר וחזר לפנות ערב (וזה בנוסף לשני ימי חופש שלקחתי לפני הבחינה). הילדים ברקע לא נותנים ללמוד - ניסיתי לשבת ליד דוד כשהוא מכין שיעורים והבנתי איך התלמידים שיושבים לידו מרגישים...
 

חני ב

New member
מירי, כל הכבוד

כל הכבוד
כל הכבוד
כל הכבוד
גאים בך חברי הפורום
 
למעלה