שעות הלימודים...
הן אחרי 2100 בערב או בין 0400 ל 0530 בבוקר! פרט לשבת האחרונה שלפני הבחינה - שבה בפעם הראשונה בחיי ובחיי הילדים שלי צחי לקחת אותם בבוקר וחזר לפנות ערב (וזה בנוסף לשני ימי חופש שלקחתי לפני הבחינה). הילדים ברקע לא נותנים ללמוד - ניסיתי לשבת ליד דוד כשהוא מכין שיעורים והבנתי איך התלמידים שיושבים לידו מרגישים...