אני במילואים

אני במילואים

שלום לכולם. מהיום ועד תחילת יוני אני במילואים. תשתדלו לשמור על כללי משחק הוגנים ולהימנע מפרסום הודעות שדינם להימחק. כל טוב ולהתראות.
 

רונאל1

New member
אתה מתכוון להודעות כמו איש הליכוד

שכינה כאן רק אתמול גולש בברכה "אתה נאצי"...כאלה הודעות? או אולי הודעות הסתה שכתב ליכודניק אחר כאן נגד חייל קרבי בצה"ל אותו כינה "שקרן, בוגד, חלאת המין האנושי" כל טוב לך.
 

רונאל1

New member
אל תעייף את הידיים עם המהדק

או את העינים מול המחשב. אנחנו כאן נשמור לך על הפורום.
 

רונאל1

New member
עברת לארה"ב לאחרונה?

כי אני גר בישראל ומפרנס כמה ג'וקים כמוך. חבל, היית נשאר פה, אולי הייתי מסדר לך עבודה.
 

masorti

New member
אתה גר בישראל...

כמו שאתה מכיר את דרום ת"א. במקום לשקר תודה שאתה יורד הגר בשיקגו, ומשם מטיף לנו מוסר.
 
למעלה