אני בהתלבטויות
הכרתי בחור שאיני נמשכת אליו,הוא מתנהג מאוד יפה אלי ואל בני, והחלטתי לעשות מעין פסק זמן ואכן לא התראינו ולא דיברנו השבוע. אך אני מתגעגעת אליו,ופוחדת שאם שוב ניפגש אז שוב אדחה את נסיונותיו להתקרב אלי בגלל שאינני נמשכת אליו. לא יודעת האם הגעגועים אליו זה מתוך בדידות ופחד להיות לבד או בגלל שאולי כן יש סיכוי לזוגיות בינינו.
הכרתי בחור שאיני נמשכת אליו,הוא מתנהג מאוד יפה אלי ואל בני, והחלטתי לעשות מעין פסק זמן ואכן לא התראינו ולא דיברנו השבוע. אך אני מתגעגעת אליו,ופוחדת שאם שוב ניפגש אז שוב אדחה את נסיונותיו להתקרב אלי בגלל שאינני נמשכת אליו. לא יודעת האם הגעגועים אליו זה מתוך בדידות ופחד להיות לבד או בגלל שאולי כן יש סיכוי לזוגיות בינינו.