אני בהתלבטויות

DANA800

New member
אני בהתלבטויות

הכרתי בחור שאיני נמשכת אליו,הוא מתנהג מאוד יפה אלי ואל בני, והחלטתי לעשות מעין פסק זמן ואכן לא התראינו ולא דיברנו השבוע. אך אני מתגעגעת אליו,ופוחדת שאם שוב ניפגש אז שוב אדחה את נסיונותיו להתקרב אלי בגלל שאינני נמשכת אליו. לא יודעת האם הגעגועים אליו זה מתוך בדידות ופחד להיות לבד או בגלל שאולי כן יש סיכוי לזוגיות בינינו.
 

די דנסר

New member
היי DANA800

יתכן והגעגועים שלך אליו נובעים מהביטחון שיש לך לצידו. אך לא, לא נשארים עם מישהו רק בשל התנהגות טובה. חשבי היטב, כי במידה ואין לך משיכה אליו, את הולכת לקראת קשר שעתיד להסתיים רע. בהצלחה די דנסר
 
למעלה