בתחילת ההיריון שתיתי חליטת קמומיל שאיננה אורגנית ולא שטפתי אותה ובלעתי בטעות פרח קמומיל . האם יש לי ממה לחשוש? האם זה יכול לגרום נזק לעובר פשוט שמתי את הפרחים במסננת ועל זה מים רותחים בלי ששטפתי את הקמומיל. מה דעתך?
בתחילת ההיריון שתיתי חליטת קמומיל שאיננה אורגנית ולא שטפתי אותה ובלעתי בטעות פרח קמומיל . האם יש לי ממה לחשוש? האם זה יכול לגרום נזק לעובר פשוט שמתי את הפרחים במסננת ועל זה מים רותחים בלי ששטפתי את הקמומיל. מה דעתך?