אני בהלם קליל

havlaz

New member
מסכים

הייתי שמח לעמוד עם אנשי אובקייטיבי בקומה העליונה של עזריאלי ו"בטעות" לדחוף אותם משם (צרו איתי קשר בפרטי לצורך העברת כתובת למשלוח תביעה על הסתה). אבל עם כל הכבוד, אל לספק אינטרנט להפוך לצנזורה. אולם אובייקטיבי הם ספאמרים אבל אם כבר חוסמים, יש הרבה יותר גרועים מהם בעניין הזה. לחסום גלישה לאתר של ספאמר אבל לאפשר גלישה חופשית לאתרים ניאו נאצים, אתרי פדופיליה ואתרי הסתה? הרי זה לעולם לא יגמר מה תפקיד הספקית לחסום, מה שגם זה פותח דלת לספקים לחסום גם מה שלא נראה להם בטענות שונות, כמו שאלעד נתן דוגמאות.
 

פשוש

New member
והמעט שאני אוכל לתרום לשיחה

חברת v.co.il או objective.co.il או krina.co.il מחשיבה עצמה כחברה אובייקטיבית למדידת איכות שרות ומוצר. הדרך שבה היא פועלת, מכירת דו"חות טובים לבעלי עיניין היא מקובלת בכל העולם בתנאי שהחברה שערכה את המחקר היא בעלת מהימנות כלשהי. הדרך השניה בה היא נוהגת, גניזת מחקרים שבעלי עיניין בגניזתם מוכנים לשלם היא אינה דרך ראויה כלל וראויה להוקעה. בהמשך לכך נמנה עוד 2 רעות חולות שנוהג לבצע עדי ג'ורבין המנכ"ל: 1. שליחת מאסות של דואר פרסומי לרשימות תפוצה שנקצרות מהרשת. 2. איסוף נתונים על הגולשים במסווה של תועלת לצרכן. לגבי 2: כל מי שנכנס ללינק שהוביל לחשיפת "האמת" על הקרינה הסלולארית התבקש להקיש את מספר הטלפון שלו וסוגו. מה למס' הטלפון ולדו"ח קרינה? אל תתפלאו אם הספאם ירדוף אתכם מעתה גם בסלולארי. זו גם עבירה על חוק מאגרי המידע. בקיצור, אובייקטיבי הם ספאמרים מהסוג הנחות ביותר ומנכ"ל החברה הוא אדם נוכל (מוזמן לתבוע אותי, התביעות שיש נגדו בבית המשפט אינן מעידות אחרת) והחסימה של נטוויז'ן אם היתה או לא היתה, במידה מסויימת היא במקומה אך כפי שנכתב לפני, לא בטוח שהמדרון החלקלק הזה יועיל להם או לנו. והצעה למי שהזין את פרטיו באתר הקרינה או מי שמקבל דואר זבל מאחת החברות: חפשו את פרטיו של עדי ע"י הקלדת krina.co.il באתר http://www.isoc.org.il/domains/whois.html ואז פשוט תבקשו ממנו בנימוס להסיר את פרטיכם ממאגרי המידע שלו.
 

halemo

New member
נטויז'ן כנראה חסמו את אובייקטיבי

חברת נטוויז'ן כנראה עשתה תרגיל לחברת אובייקטיבי: בשרת השמות שלה (DNS), היא שמה על האתר של אובייקטיבי - www.v.co.il את הכתובת המספרית הזאת: 199.203.207.192 זאת כתובת פנימית של חברת נטוויז'ן שאף פעם אובייקטיבי לא ישבו עליה. בדיקת היסטוריה של שרת המחשב של אובייקטיבי, כאן http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=v.co.il לפי ההיסטוריה, האתר ישב עד ליום 19 יולי 2003 על שרת של חברת קווי זהב 012, תחת הכתובת המספרית (IP): 80.179.108.8 מתחילת ינואר 2004 האתר של אובייקטיבי ישב על השרתים של חברת בזק בינלאומי, תחת הכתובת המספרית (IP): 82.80.252.60 מיום 10 מאי 2004 או בסמוך לכך, האתר של אובייקטיסי חזר לקווי זהב 012 ומשם גם אובייקטיבי שולחים את הזבל שלהם ובכלל זה את המכתב שרשרת המזוייף המשבח את אובייקטיבי בשם בדוי. אתר אובייקטיבי יושב כעת תחת הכתובת המספרית: 80.179.239.4 כאמור, חברת נטוויז'ן שמדיי פעם מושמצת על ידי נשיא חברת אובייקטיבי עדי ז'ורבין בגלל שהקליטה אותו מנסה להציע לה לקנות מחקר שבו זכתהבמקום הראשון וסירבה לעשות זאת, שינתה בשרת השמות הפנימי שלה את כתובת האתר המספרית האמיתית של אובייקטיבי, וכל מי שגולש דרך נטוויז'ן, לא מקבל את האתר של אובייקטיבי, אלא מופנה לכתובת פנימית של נטוויז'ן (199.203.207.192). מנוי של חברת נטוויז'ן שרוצה לעקוף את ההגבלה של חברת האינטרנט שלו וכן לצפות באתר של חברת אובייקטיבי ללא הוראות הצנזורה של הלטאה האדומה, יכול לשים שורה בקובץ hosts שנמצא בתיקית החלונות שלו שבה הכתובות www.v.co.il ו v.co.il יפורשו בכתובת המספרית האמיתי: 80.179.239.4 דעתי האישית: לחברת נטוויז'ן אין זכות לקבוע למנויים שלה האם לראות אתר ישראלי או לא. זאת צנזורה מהסוג הגרוע ביותר, גם אם מדובר בחברה ששולחת דואר זבל פרסומי בצורה סדרתית. halemo
 

halemo

New member
כמובן שייכנס לך

החסימה היא על השם www.v.co.il ולא על הכתובת המספרית. כתובת מספרית קצת יותר קשה לחסום.
 

eladts

New member
לא קשה בכלל

לסינים ולסעודים יש הרבה נסיון בזה.
 

eladts

New member
השרשור הזה הגיע גם למעריב

סיכום מנהלים: ז'ורבין ספאמר, נטויז'ן צנזורים ורק הלמו יצא גדול.
 

eladts

New member
אם הייתי מנוי שלהם

הייתי עובר מיידית, לא בגלל שהאתר של ז'ורבין מעניין אותי אלא בגלל החוצפה של ספק לצנזר לי אתרים והחוצפה העוד יותר גדולה להכחיש ולשקר. אני לא רוצה לשלם אגורה למי שמתיחס אלי כאל אדיוט.
 

eranmc

New member
מצדי שיחסמו... עשו לי אחלה הנחה

העיקר שאני אשר איתם. מה שכן... אם הם כ"כ דואגים מספאם של זורבין שיחסמו גם את כל הספאם והוירוסים שאני מקבל במאייל באלפים בחינם.
 

eladts

New member
יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף

חוץ מזה שאני מוכן להתערב שתוכל למצוא בקלות עסקה יותר זולה מה-"אחלה הנחה".
 

eladts

New member
הלמו ממשיך

להסתלבט על ז'ורבין וגם חנן כהן מזהיר מפני הספאם שז'ורבין מפיץ.
 
../images/Emo6.gifוואי הם ענקיים ../images/Emo6.gif

ראיתם את זורבין אחרי שתובעים אותו בבית המשפט בלי סוף (בצדק) עכשיו הוא החליט לתבוע את כל העולם. אני רק לא מבין מאיפה הבן אדם מרוויח כסף? מלמכור את ה"מחקרים" שלו? ואחרי כל התביעות האלה נגדו אף אחת לא גרמה לא נזק?
 
למעלה