אני בדרך להשתגע..
אני חושבת שהחליטו לשגע אותי/: אחרי 4 שנים עם אבחנה של אנדו', סיוט שלא חולף, עם דלקת פרקים ופיברומלאגיה .. הרופא כאבים טוען שזה לא אנדו' אבל הוא לא מבין למה תקוע לי כל הרירית בפנים והיא לא יוצאת החוצה, התסמינים. למרות שאבחנו אותי.. אני בדרך להשתגע סופית! זה פשוט לא ייאמן, העלו לי את הליריקה ל 300 מ''ג, את הפנטה ל 100 , אוביטרול. והוא פשוט טוען שהם לא יודעים ממה אני סובלת כל כך מה שבטוח זה דיכאון אבל. דיבר אותי פסיכאטר, עוד אחד במספר,גבר נאה, נחמד, שאלות חטטניות במיוחד, המליץ על טיפול פסיכותרפי, אמרתי לו שנמאס לי לדבר ואני רוצה מעשים בשטח - אמר לי ניסוי וטעיה, אבל מבין שעברתי הרבה הולא בא לי אז הוא אמר שלפחות איתו אני אדבר אילו אני ארגיש שאני רוצה גם להתאבד אז קודם להתייעץ עמו.. הרבה זמן שלא בכיתי בכי תמרורים, והתחושה שאת אפס בכל מה שאת מנסה לעשות. ביום שישי קיבלתי וסת לאחר שאיזה מעל שנה לא ידעתי מהי מכיוון שהייתי בדיכוי ממושך וד''ר סוריאנו החליט שהגיע הזמן שאקבל. הכאבים שוחקים לי ת'צורה, בייחוד הצד הימני של הבטן התחתונה, עברתי MRI בשיבא של הבטן העליונה הגיעה תקינה , של האגן אני עדיין מחכה לתשובה..דווקא ממנה אני מרגישה שהיא לא תגיע תקינה. איך אחרי כל הביופסיות, שתי לפרוסקופיות,פאפים,אולטראסאונדים, CT אפשר להגיד אחרי 4 שנים שזה לא אנדו' וזה לא ברור מה גורם לי לסבל וכאב מסוג זה.. רוצים לשגע אותי בכוח
והשגעון הזה מוציא ממני עצבים והעצבים עושה לי כאבים.
אני חושבת שהחליטו לשגע אותי/: אחרי 4 שנים עם אבחנה של אנדו', סיוט שלא חולף, עם דלקת פרקים ופיברומלאגיה .. הרופא כאבים טוען שזה לא אנדו' אבל הוא לא מבין למה תקוע לי כל הרירית בפנים והיא לא יוצאת החוצה, התסמינים. למרות שאבחנו אותי.. אני בדרך להשתגע סופית! זה פשוט לא ייאמן, העלו לי את הליריקה ל 300 מ''ג, את הפנטה ל 100 , אוביטרול. והוא פשוט טוען שהם לא יודעים ממה אני סובלת כל כך מה שבטוח זה דיכאון אבל. דיבר אותי פסיכאטר, עוד אחד במספר,גבר נאה, נחמד, שאלות חטטניות במיוחד, המליץ על טיפול פסיכותרפי, אמרתי לו שנמאס לי לדבר ואני רוצה מעשים בשטח - אמר לי ניסוי וטעיה, אבל מבין שעברתי הרבה הולא בא לי אז הוא אמר שלפחות איתו אני אדבר אילו אני ארגיש שאני רוצה גם להתאבד אז קודם להתייעץ עמו.. הרבה זמן שלא בכיתי בכי תמרורים, והתחושה שאת אפס בכל מה שאת מנסה לעשות. ביום שישי קיבלתי וסת לאחר שאיזה מעל שנה לא ידעתי מהי מכיוון שהייתי בדיכוי ממושך וד''ר סוריאנו החליט שהגיע הזמן שאקבל. הכאבים שוחקים לי ת'צורה, בייחוד הצד הימני של הבטן התחתונה, עברתי MRI בשיבא של הבטן העליונה הגיעה תקינה , של האגן אני עדיין מחכה לתשובה..דווקא ממנה אני מרגישה שהיא לא תגיע תקינה. איך אחרי כל הביופסיות, שתי לפרוסקופיות,פאפים,אולטראסאונדים, CT אפשר להגיד אחרי 4 שנים שזה לא אנדו' וזה לא ברור מה גורם לי לסבל וכאב מסוג זה.. רוצים לשגע אותי בכוח