אני בבעיה - זקוקה למוח שלכן

meira

New member
אני בבעיה - זקוקה למוח שלכן ../images/Emo2.gif

היתה לנו שיחה אתמול עם חברים, בעקבות הקירבה של עידן של כוכביתי לציצי והשיחות שהוא מנהל איתם... אני נמסתי התלהבתי מאוד אבל הסתבר לי שהייתי היחידה... הטענה שלהם (הגברים בעיקר...) היתה שהיחס הזה לציצי נשאר בתת מודע של הילד ומתפרץ בגיל 14-15 להתנהגות "לא נאותה" לציצי של בנות. נושא ההנקה צריך להישאר רק בגדר אוכל עד גיל מסויים, וילד שכבר מדבר ומבין לא צריך את החשיפה הזו לציצי. החשיפה הזו גוררת התייחסות מינית שנשארת לילד וגורמת להתייחסות שלו בשלב מאוחר יותר (ולא פלא שלגברים יש כזו חולשה לציצים). נשארתי בפה פעור - נשמע לי מופרך ומופרע לחלוטין. אבל מה? אמרו לי לבדוק לעומק ואז להגיב.
- מישהי קראה מחקרים בנושא? למישהי יש משפט מחץ בשבילי?
 

לאה_מ

New member
לא ממש הבנתי את הטיעון שלהם...

אני אחשוב על זה יותר לעומק וגם אחפש חומר, אבל גם משמיעה ראשונה לא ממש הבנתי את הטיעון נגד. אם כבר הנקה בגיל בוגר יחסית אמורה לגרור יחס א-מיני, ולא יחס מיני. הרי הוא משתמש בציצי בתור אוכל והרגעה, ולא כאביזר מין. אז זה לא אמור להוביל להתייחסות מינית דוקא. חוץ מזה - לרוב הגברים שאני מכירה יש חולשה לציצים, ואני מניחה שרובם המכריע לא ינק עד גיל שנה פלוס (ולמען האמת, אני מניחה שרובם ינקו מעט מאד זמן). אז הטיעון הזה לא נשמע לי בעל בסיס מוצק במיוחד. בכל מקרה, אני אנסה לבדוק.
 
בתור התחלה..

מרבית הגברים בגילנו לא ינקו ולו יום אחד מסכן בימי חייהם. לצערנו, או לשמחתנו (תלוי איך מסתכלים על זה
), זה לא מפחית ולו במעט את האובססיה שלהם לציצי, זה לא משנה את התייחסותם ה"לא נאותה" (?!?) לשדיים של נערות בזמן התבגרותן והתבגרותם, ושלא יפילו עלינו את הילדותיות האינפנטילית שלהם (כן, אני יודעת שזו אותה מילה פעמיים...) ואת תסביכי האם שלהם. חלק מהמיומנות הנשית - בכל גיל - היא לגרום לגברים להזדקק לנו, תוך שאנחנו נראות כזקוקות להם. זו לא אשמתנו שגם אימותיהם נשים
ולדעתי - דווקא ילד שינק עד לשלב שהוא יכול להביע את תודתו והערכתו לציצי, יזכור וינצור בליבו רגשי תודה וכבוד עמוקים לאיבר הנשי והאימהי ביותר. אני אשמור לעצמי את הזכות להוסיף עם יצוצו לי עוד מחשבות...
 

tonti

New member
בדיוק הפוך!!../images/Emo26.gif../images/Emo36.gif

והרי תשובתו של עומר, בעלי הפילוסוף: כמה שדבר נסתר יותר, יש לו יותר הסברים ופרושים מיניים. משפחה שמניקים בה עד גיל מאוחר ומסתובבים ללא בגדים (או רק עושים אמבטיות ביחד, ויש לא מעט משפחות כאלו) הכל חשוף וברור ולכן יש פחות סיכוי שילדים יפתחו מחשבות או דעות לא נכונות לגבי המין. ישנו ספר על בית ספר פתוח כזה בבריטניה ששמו "סאמרהיל" ששם היחס למין ולעירום הוא פשוט ואכן גם היחס של התלמידים הוא פשוט וישר (הרי ביננו מין הוא לא דבר רע). לגבי הציצים: בתרבות המערבית הם משהו מיני. בתרבויות האפריקניות (ששם מניקים לאורך הרבה יותר זמן בגלל ה"פרימיטביות" שלהם) לציצי אין בכלל משמעות מינית. ולעומת זאת בתרבות היפנית שנשים מכובדות מכסות את רגליהם גבר יכול להגיע לסיפוק מלא רק מלראות את הרגלים של אישה כזו חשופות. להרחבה עיינו בספר "בני מיננו" הוא כותב על זה רבות. שורה תחתונה - הכל בראש, והתנהגות לא נאותה לציצי נגרמת בגלל הרבה דברים ולא בגלל הנקה לאורך זמן. וזאת הוספה שלי: סתם שתדעו, אמא של עומר גידלה 8 ילדים. את כולם היא הניקה עד גילאים מאוחרים (למרות הקושי של לגדל אותם בקיבוץ שלא בדיוק אהב את ההנקות הארוכות שלה...). את עומר למשל היא הניקה עד שהרגישה תנועות בבטן, היא כבר היתה בחודשים מתקדמים של ההריון הבא...
 

zimes

New member
../images/Emo45.gif בדיוק מה שרציתי לכתוב

אבל נפלתי לישון. בכל מקרה - חסך נוצר ע"י מניעה. לא תתני לו ציצי בגיל בו סביר לקבל ציצי - יהיה חסך, וישלמו על זה הבנות בכתה, בגיל 12 (מי אמר 14-15? שכחתם באיזה גיל מתלהבים לראשונה מרעיון הציצי והחזיה?)
 

זיו25

New member
היי מאירה, אני מצרף כאן כתבה

שהתפרסמה ממש לאחרונה. http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-1333-1789-1244018,00.html
 

inbale

New member
גברים אוהבים ציצי נקודה ! ../images/Emo95.gif

בלי קשר להרגלי היניקה שלהם בילדות. שדיים מאז ומעולם היו איבר מיני. כשאנחנו מניקות אנחנו מספקות צורך חיוני של מזון ולא משהו מיני וכל קונטוציה כזאת או אחרת נעשת על ידי הגברים הבוגרים. וזאת היתה התנסחות מעודנת כי בתכלס רציתי להגיד משהו יותר בוטא
 
גם אני לא ממש הבנתי את הטיעון

ובמיוחד את הנקודות הבאות: - מה זה התנהגות לא נאותה לציצי? - האם התנהגות לא נאותה (כפי שהיא מוגדרת על-ידיהם) מתבצעת רק על-ידי בנים שינקו עד גיל מאוחר? - האם בנים שלא ינקו כלל או ינקו חודשים ספורים יתנהגו בהכרח "בצורה נאותה" לציצי? ושאלות קצת יותר כלליות: - מה לגבי בנות שיונקות עד גיל מאוחר (מעניין אותי איך כאן הם יסבירו את "הבעייתייות" - הרי בטוח יהיה להם הסבר. - אם הבעיה היא החשיפה לציצי, ולאו דווקא ההנקה, האם אסור לאמא לפעוטות להסתובב כלל בחלק גוף עליון ערום? (כמו שקורה במשפחות רבות, במיוחד בקיץ בדרך למקלחת) וחוץ מזה, זה מזכיר לי טיעונים נוספים שהם בוודאי יסכימו להם: - בנים שמשחקים עם בובות יגדלו להיות הומואים - בנים שלא אומרים להם להפסיק לבכות כשמשהו כואב להם, יגדלו להיות רכרוכיים ועוד טיעונים בסגנון זה. מצטערת על הבוטות, אבל מעצבן אותי לשמוע אנשים נחרצים בדעתם בנושא שהם לא מבינים בו כלום! ודרך-אגב, דברים שעידן אומר ל/על הציצי אינם שמורים בלעדית לציצי. למשל: גם לכל אחד משני החתולים שלנו עידן פונה ואומר "חמוד", על מאכלים שהוא אוהב הוא אומר "טעים טעים", את החיות שלו הוא משכיב כל ערב לישון, ואומר להן "לילה טוב", וכו´ וכו´.
 

לאה_מ

New member
מה את אומרת ../images/Emo2.gif

אם כך, הוא עלול לפתח סטיות ממש חמורות (כמו התנהגות בלתי נאותה לחומוס...).
 

דיאנה1

New member
למה שאת תבדקי לעומק? אולי הם יבדקו

לעומק לפני שהם אומרים שטויות של פסוודו פסיכולוגיה בגרוש? תגידי להם כזה דבר: לפני שהמציאו את האבקות המלאכותיות, חייהם של תינוקות ולכן התפתחות הגזע האנושי היו תלויים בהנקה עד גיל מאוחר. אם אתם טוענים שהאבולוציה טעתה והתנהגות טבעית ואפילו הכרחית נראית לכם פסולה מטענות מאד מופרכות בעיני, תשיגו בבקשה הוכחות, תאוריות, מחקרים ועדויות לפני שתבלבלו לי את המוח עם שטויות כאלה.
 

ענבל30

New member
הנה משפט המחץ שלך... ../images/Emo45.gif

אני מסכימה עם כל מילה... מאיפה הם מביאים את השטויות האלו? חובת ההוכחה, אם כבר - עליהם.
 

ציפי ג

New member
חמי ינק עד גיל שלוש ../images/Emo104.gif

(זו היתה טעות מבחינת אמו - היא ידעה שהם צפויים לעלות לארץ ודאגה מה הוא יאכל בדרך, אז היא היניקה אותו עד גיל שנה, והוא סירב להגמל). איך שלא יהיה, ישבנו ודברנו על כך שאיתי אוהב לינוק מאוד, וחמי אמר משהו על כך שהוא גם ינק עד גיל מבוגר, אז צחקתי ואמרתי לו שכנראה החיבה לשדי אשה, רצה אצלם בגנים. איך שהוא נעלב. מתי הם ילמדו כבר לאכול את חוש ההומור שלי?
 
למעלה