אני בבעיה, ואם אפשר להמנע מציניות

Moor 87

New member
אני בבעיה, ואם אפשר להמנע מציניות

הגיוס שלי ב19.11 אני מחפש תפקידים שאינם דורשים מיון לפני הגיוס ואינםםם קרביים! הגיוס בנומבר ולכן אני בטוח שכבר אין מיונים למחזור שלי . אני לא מעוניין בשירות קרבי על אף הפרופיל הגבוה. אני נלחץ מהמחשבה שאלך לקרבי ולכן אני מתכוון לא להסכים להתפנות לקרבי בבק"ום שכן זאת האופציה היחידה שנותרה לי. אני לא מנסה להוריד פרופיל וללכת לשקר לרופאים אני מוכן להפגש עם קבן אך השאלה היא האם לא מאוחר מדיי?
 

Moor 87

New member
ואם אפשר לקבל מעט מידע על התפקיד

מפעיל מערכות מודיעין אלקטרוני. נתקלתי בו באתר של חיל האויר ולפי הדרישות צריך פרופיל 72 ויותר. מה רמת הטירונות? מה מהות התפקיד?
 

Amazing18

New member
ממ..

למרות שאני מעדיפה קרביים חחח.. אני אנסה לעזור לך. ידיד שלי גם לא היה מוכן להתגייס לקרבי, ויש לו את כל הנתונים לגיוס קרבי. הוא התגייס אומנם כל"צ אבל קרבי. הוא היה שאנן ונשלח לטירונות, אחרי הטירונות רצו לשלוח אותו לקרבי, הוא סירב אז שלחו אותו לצריפין ושם הוא נתקע כמעט שלושה חודשים בלע לעשות כלום, טירטרו אותו איזה 2 בסיסים עד ששלחו אותו חזרה לבקו"ם. בסוף הוא קיבל תפקיד ג'ובניקי בלי להוריד פרופיל, אבל גם זה היה במזל. ככה שאתה חייב לפעול כמה שיותר מהר. אז קודם כל אין טעם לשקר, כי לא מורידים פרופילך ככה סתם. יש ועדה רפואית שמאד קשה בכלל גם להגיע אליה. אין לך בעיות ת"ש? האמת היא שיותר קל למצוא כאלה מאשר לנסות להוריד פרופיל. במידה ותשיג ת"ש 5, אין מצב שישלחו אותך לבסיס סגור ==> לא תהיה קרבי. בהצלחה בכל מקום שתבחר ללכת.. וגיוס קל ונעים!
 

Moor 87

New member
מה התנאים לקבלת תנאי שירות?

אני לא יודע מה יכול להקנות לי תש ומה לא.
 

Amazing18

New member
ממ..

משכורות נמוכות, קושי בכלכלת הבית אמא/אבא לא עובדים הורים/אחים [שלא נדע..] חולים צורך להיות בבית
 

avihay is raw

New member
צה"ל לוקח לקרבי כל מי שיש לו פרופיל

מתאים האפשרות היחידה שלך היא לא להתפנות מבקו"ם ולבקש להיות ג'ובניק אתה כנראה תכנס גם לכלא ורק אז אולי יתנו לך להיות ג'ובניק אבל אין דרך אחרת
 

Moor 87

New member
ומה בקשר לתפקיד לא קרבי

שבעלי פרופיל 97 יכולים להכנס אליו? כמו זה שרשמתי למעלה
 

avihay is raw

New member
עובד חקר מודיעין לא דורש קד"צ

אבל אנשים שבכל"M לא מקבלים את התפקיד הזה למה אתה חושב שיתנו לך אותו אם אתה בא בלי מיונים ופרופיל 97-82 אתה קרבי בדוקקקקק עם 72 עוד איכשהו אפשר לקוות למשהו לא קרבי אבל 97 ו82 זה קרבי
 

2inaroad

New member
אז ככה

קודם כל, אני פחות או יותר במצבך רק שאני מעדיף! לא להיות קרבי אבל אין דבר. כל התפקידים שרואים באינטרנט וכתוב שהם מתאימים לקרבי זה בולשיט ואל תסתמך על זה. ת"ש- בעיות בבית מכל סוג שהוא. האמת זה דבר שמרגישים וזה לא נעים בכלל. אתה יכול לבקש נ"מ, זה הכי קרבי לייט שיש. ועדה רפואית- בדף שלי יש איזה 10 בעיות וכולם רק סעיף, צריך בעיה באמת חמורה. ולשקר על רופאים לא יעבוד בשום דרך תאמין לי (כל המשפחה שלי רופאים ואני יודע על מה אני מדבר). אתה בנוב'- אין כבר מיונים וכלום, יש רק לקבל יעד גיוס מבחינת אחד מחילות השדה וזהו. דחיה לא תהיה (לא מאשרים כבר). קב"ן- יכול לעזור. יהיה לך סעיף נפשי משמע לא מפקד, קצין או מדריך. סתם להעביר 3 שנים והביתה. זה סיכון וגם אני חושב על כוון זה אבל עוד נראה. במידה ואתה מגיע לקרבי- אתה יכול להתחיל, לא טוב, ללכת לקב"ן, להתלונן ולהראות חוסר מוטיבציה. לא להתפנות מהבק"ום זה סיפור עם סוף ידוע מראש בדמות כלא, שזה גם סעיף שדופק ותך בקריירה הצבאית אז אולי כדאי בכלל ללכת לקב"ן וכו'... קיצר, בעיה!
 

GuestOfHonor

New member
הצעה

(לא קראתי את כל התגובות לשרשור אז אם כבר השיגו אותי - מתנצל) בהנחה שבשלב הזה כבר קצת מאוחר לך לנסות להתקבל לכל מני מסלולים לא קרביים שדורשים מיון מוקדם, אני מציע לך לנסות להגיע לתפקידים שמוגדרים קרביים אבל יש בהם פחות סכנה (אני מניח שמזה הלחץ, תקן אותי עם אני טועה). דוגמאות? חילוץ והצלה בפיקוד העורף, או למשל נ"מ.
 

2inaroad

New member
הוא לא יכול

ישנם 3 תפקידים ביח"ש שמוגדרים בציבור כקרבי לייט: 1) נ"מ 2) פיקוד העורף 3) מ"כ טירונים שני האחרונים הם לבעלי 72 בלבד! ויש לו 97. והראשון, שמועות אומרות שנותנים אותו ל- 82 ומטה.
 

onix 88

New member
תשמע מור

אם באמת יש לך בעיה, וזה לא סתם כמו הרבה שלא רוצים להגיע לקרבי מתוך פינוק, אתה יכול לשלוח מכתב מנומק ללשכ"ג עם בקשה לפגישה עם קב"ן. בפגישה הזאת עם הקב"ן תציג את הבעיה שלך ואת הפחד שלך מקרבי, וככל הנראה יפטרו אותך משירות קרבי. *אני לא רוצה לעודד השתמטות מקרבי, אבל יש כאלה שבאמת לא מתאימים לשם ועובדה שהם זוכים לפטור.
 
למעלה