אני בביתתתתתתת
איזהכייף לי ואיזה יופי לי מ10 מעלות עברתי לחום אימים שכאן..... מאנשים שעומדים בתור לאוטובוס הגעתי להדחף כמו בהמה עם עוד 1000 איש שרצים לאוטובוס. ממקום שבו פותחים לי את הדלת כדי שאני אכנס (ג'נטלמנים) הגעתי לכאן.... אבל י לי מסקנה מרחקת לכת אחת: איייין כמוווווווו באאארררררץץץץץץץ שנה טובה וגמר חתימה טובה גם
איזהכייף לי ואיזה יופי לי מ10 מעלות עברתי לחום אימים שכאן..... מאנשים שעומדים בתור לאוטובוס הגעתי להדחף כמו בהמה עם עוד 1000 איש שרצים לאוטובוס. ממקום שבו פותחים לי את הדלת כדי שאני אכנס (ג'נטלמנים) הגעתי לכאן.... אבל י לי מסקנה מרחקת לכת אחת: איייין כמוווווווו באאארררררץץץץץץץ שנה טובה וגמר חתימה טובה גם