אני בביתתתתתתת

yaelcita

New member
אני בביתתתתתתת

איזהכייף לי ואיזה יופי לי מ10 מעלות עברתי לחום אימים שכאן..... מאנשים שעומדים בתור לאוטובוס הגעתי להדחף כמו בהמה עם עוד 1000 איש שרצים לאוטובוס. ממקום שבו פותחים לי את הדלת כדי שאני אכנס (ג'נטלמנים) הגעתי לכאן.... אבל י לי מסקנה מרחקת לכת אחת: איייין כמוווווווו באאארררררץץץץץץץ שנה טובה וגמר חתימה טובה גם
 

Dark faith

New member
י'הההה............/images/Emo24.gif

ברוכה השבה!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה שהברבריות חוגגת בארץ, אין כמו ישראל
 
למעלה