אני אוהב בסדרה הזאת שדקסטר הוא לא דמות מושלמת

אני אוהב בסדרה הזאת שדקסטר הוא לא דמות מושלמת

ז"א לא דמות להעריץ אותה. אם ניקח דמות כמו טוני סופרנו אז גם הוא דפוק בשכל אבל לפחות הוא "גבר, גבר" והוא עושה מה שהוא רוצה וביננו כולנו היינו רוצים להיות קצת טוני סופרנו. אבל דקסטר הוא סתם בן אדם מוזר. בן אדם מהחיים. מה אתם אומרים על הדמות הזאת?
 

purple Lyn

New member
זה מוזר בשבילך??

זה פסיכופת אמיתי! בנאדם מהחיים? הכול פייק אחד גדול כדי להראות כמו אדם נורמלי, אבל הוא לגמרי לא (לפחות לא כמו שהוא תופס את עצמו). הוא כל הזמן אומר שהוא מסכתל על החיים מבחוץ, הוא לא באמת חי אותם כמו כולם, הוא אומר שהוא לא אנושי. הדפיקות שלו נוצרה ע"י מה קרה לו בגיל מאוד צעיר, וטופחה יפה מאוד אח"כ ע"י הארי (לא ראיתי את הסופרנוס, אז אני לא משווה) אני מחבבת אותו, אבל זה כי אני מתחברת לחולי נפש בקלות יותר מאשר לאנשים "נורמלים" :) הוא דמות מרתקת, ונראה שיש המון לאן לפתח אותה. אני בעיקר אוהבת שכל פרק מגלים לנו עוד חתיכה מהפאזל, עוד פיסת מידע על העבר שלו, עוד פלאשבאק מהארי, מהילדות, עוד אספקט שהוא מתיחס אליו, וההפתעות לא נגמרות
 

dolly 2

New member
משו חשוב...

בתור אחת שראתה כבר את העונה הראשונה דיי מזמן, ואת שני הפרקים הראשונים של השניה אני חייבת לציין שיש הרבה ניואנסים שאתם דיי מתעלמים מהם... ובסופו של דבר זה קריטי להבנה של הדמות בפרט והסדרה בכלל. דיי כבר עם החד מימדיות הזאת של או פסיכופט או נורמאלי, הדבר החשוב ביותר אצל דקסטר זו העובדה שהוא חי כל הזמן באיפוק מתמיד ומחושב....זה המשחק המגניב הזה בין השפיות הנדרשת לפסיכוטיות. הוא אמנם, בהגדרתו, פיכופט, אבל הוא הפסיכופט הנורמאלי והפרודוקטיבי ביותר שאני מכירה :) פלוס, שמייקל סי הול עושה פה את התפקיד של החיים שלו ומה זה משאיר מאחור את דייויד פישר :)
 
למעלה