אני אוהב אותך

זהרי

New member
אני אוהב אותך

``אני אוהב אותך`` ככה אמרתי ואת שתקת. ידעתי שאת גועשת בפנים נותנת לי להבין שהרגשתך זהא...ללא מילים. הרגשה של אהבה ביננו רוצים להרגיש ביחד בכל מאודנו. שתיקתך הינה זעקתך זעקת הזמן שאחר להגיע זעקת הזמן שיכל להרגיע ואני.. מביט עלייך ביסורייך רוצה להחזיק את ידך בלבטייך ולצעוד איתך בכל משעולייך. יודע שבסוף נביט אחור ונדע... את העבר אין להשיב...אחור. ונמשיך ביחד כ``אמנון ותמר`` שלא רק במקרא אהבו אלא גם בטבע נבראו. פרח אוהבים זה אשתול בגינתך הקטנה ובכל בוקר תשקי את אהבתנו... באהבה. וזרע זה שאשתול בגינתך יפרח וירווה...באהבתך. זהרי. זהרי.
 

Shanny

New member
אני אוהבת אותך...

``אני אוהבת אותך``.... כך אמרתי... ואתה.... שתקת.... ידעתי שאתה גועש מבפנים נותן לי להרגיש שהרגשתך זהה ללא מילים... רק שתיקה... שתיקתך היתה זעקה... זעקת הזמן שאיחר להגיע זעקת הזמן שיוכל להרגיע ואני... מביטה עלייך בייסורייך... רוצה להחזיק את ידך בלבטייך... לצעוד איתך... בכל משעולייך... יודעת אני שבסוף נביט לאחור... ונדע... כי את העבר אין להשיב... לאחור... ונמשיך יחד כ``אמנון ותמר``... שלא רק במקרה אהבו אלא גם בטבע יחד נבראו... פרחי אוהבים אשתול בגינתי הקטנטנה... ובכל בוקר אשקה את אהבתינו... במימי האהבה... וזרע זה שאשתול בגינתי ... יפרח וירווה באהבתינו... אליך זהרי ממני שני
 

זהרי

New member
שני...

קראתי את המילים בהנאה התרכזתי בסוף הכתיבה האם אליי התכוונה??? זהרי.
 

Shanny

New member
זהרי

אני מצטערת אם חלה אי הבנה כאן... לפי שתיקתך אני משארת שכן... זהרי אני מאוד אוהבת אותך אהבה וירטואלית אתה אחד האנשים היותר אהובים עלי כאן בפורומים אני מקווה שתסכים כך להיות הידיד הוירטואלי האהוב שלי זה יהיה לי לכבוד ואני אשמח גם לשלום לפעמים באיסיקיו אז חמוד אני מקווה שלא פגעתי בך באיזו שהיא צורה יכאב לי לדעת שכן בכל אופן אנא ממך אהובי הוירטואלי השמיע קול מחכה לך שני שלך
 

Shanny

New member
זהרי!!!

החברות שלנו חשובה לי בבקשה ממך אל תתעלם ממני אני ממתינה לתשובתך בבקשה זהרי אתה חשוב לי בבקשה ממני שני
 
למעלה