אני אוהבת אותך

Do4Last

New member
אני אוהבת אותך

אני אובהת אותך , אני מקווה שאתה יודע את זה
שוכבת במיטה מנסה לנוח קצת ולא מצליחה להרדם
הראש שלי מתפוצץ ממחשבות

עם כל הלכלוך הזה שרץ לי בראש,
כל המחשבות האלו, הפנטזיות שאני כותבת בלי שיש לך מושג,
בסופו של יום אני איתך.

והרגעים האלו של ה"אחרי",
שבהם אני עטופה בך,
מרגישה את העור הרך והחם שלך,
את האצבעות שלך מלטפות לי את הגב,
את היד שלך מקרה אותי אליך חזק, לוחץ אותי אליך ומראה לי שאתה עוד אוהב,
ברגעים שהקרבה הפיזית מעוררת גם את הקרבה הרגשית
ואחרי כל כך הרבה שנים ביחד,
אני בעצם לא באמת רוצה אף אחד אחר.
 

Do4Last

New member
ועכשיו בלי שגיאות הקלדה מעצבנות...

אני אוהבת אותך , אני מקווה שאתה יודע את זה
שוכבת במיטה מנסה לנוח קצת ולא מצליחה להרדם
הראש שלי מתפוצץ ממחשבות

עם כל הלכלוך הזה שרץ לי בראש,
כל המחשבות האלו, הפנטזיות שאני כותבת בלי שיש לך מושג,
בסופו של יום אני איתך.

והרגעים האלו של ה"אחרי",
שבהם אני עטופה בך,
מרגישה את העור הרך והחם שלך,
את האצבעות שלך מלטפות לי את הגב,
את היד שלך מקרבת אותי אליך חזק, לוחץ אותי אליך ומראה לי שאתה עוד אוהב,
ברגעים שהקרבה הפיזית מעוררת גם את הקרבה הרגשית
ואחרי כל כך הרבה שנים ביחד,
אני בעצם לא באמת רוצה אף אחד אחר.
 

giligil55

Member
מתחברת למילים האלו

גם אני, לא פעם, מרגישה בדיוק אותו דבר
 

Do4Last

New member
לפעמים...

אני לא מבינה את עצמי, בשביל מה אני צריכה את השטויות האלו,
ולמה אני צריכה להסתיר את זה ממנו...
ולמה בעצם הוא לא מספיק.

מצד שני, יש משהו בריגוש הזה, בלתת דרור לדמיון, ליצר
בקבלת תשומת הלב מזרים שמכניסה קצת פלפל
זה אפילו ממכר קצת


כל עוד זה נשאר במילים ולא מסכן את שעמלתי עליו והתאמצתי בשבילו במשך כל כך הרבה זמן.
 
הכתיבה עוזרת להפיח אש בגחלים

לשמור על החום של התשוקה אליו
לשמור על חיי האהבה למרות השגרה בחיי הזוגיות
אהבה היא עבודה סיזיפית , ואת שומרת על הגחלים
חמים ובצבע אדום דולקים באש קטנה ונעימה אבל דולקים
ככה שומרים על זוגיות בריאה כי אף פעם הוא לא מובן מאליו וככה גם את
את משדרת הסקסית שנוצרת בכתיבה שלך
בטוחה שהוא יודעשאת כותבת אבל לא מדבר על זה
כי הוא יודע איתך אהבה טובה ונאמנה ומתמשכת
 
האבה שחיים איתה עד הזקנה הטובה

חברות ותשוקה ואהבה טובה ונאמנה
מאהבה שכזו בונים אהבה להזדקן איתה
וגם בגיל מבוגר יודעים אהבה וקרבה
ומאריכים את החיים הטובים בצורה כזו
אהבתי את מה שכתבת אהבה כזו שחיפשתי לעצמי
 

Do4Last

New member
הי לך נסיכה

מזמן לא התראנו - מקווה שאת מרגישה בטוב ושהכל בסדר.
תודה על המילים החמות.
 
למעלה