אנימטורים ל"זבנג! המשחק"

soundguy

New member
אנימטורים ל"זבנג! המשחק"

חדשות טובות ! בשעה טובה העבודה על "זבנג! המשחק" החלה בדרכה. המשחק מבוסס על הקומיקס זבנג הנודע בארץ, ומפותח בשיתוף עם אורי פינק יוצר זבנג ! לשם גיוס אנימטורים וגרפיקאים צוות Corbomite games פותח בתחרות זבנג תלת מימד. פרטים נוספים על המשחק והתחרות ניתן למצוא באתר המשחק: http://corbomitegames.com/zbeng/contest.php עודד שרון Corbomite games
 

drorlazar

New member
מה?

אני בד"כ בעד הצעת עבודות דרך הפורום, אבל זה ממש, אבל ממש מבזה.... בעודי קורא את "תנאי התחרות" זה מה שעלה לי לראש..... "אוהבים זבנג ?" כן!! "אוהבים משחקי משחק ?" מה זה?? "רוצים להיות חלק מתהליך פיתוח המשחק זבנג ?" אני לא בטוח.... "רוצים ששמכם יופיע בהיכל התהילה של מפתחי המשחקים הישראלים ?" גם כן היכל, ביתן שירותים ציבוריים בלוד.... "למשחק זבנג דרושים גרפיקאים ואנימטורים תלת מימד. לשם כך צוות Corbomite Games פותח בתחרות מודל גל תלת מימדי !" ובגלל זה אתם עושים תחרות?? אולי כדאי לחפש עובדים בפוטנציה? "על מנת להשתתף התחרות עליכם ליצור מודל תלת מימדי של גל (או אחת מדמויות זבנג האהובות עליכם), באחת התוכנות כגון 3Dstudio Max או Maya ולשלוח לנו את הקבצים וכמה screenshots בפורמטים: .3DS וגם Microsoft .x file format" כלומר, אנחנו רוצים שתעשו בשבילנו את העבודה.... ואולי תקבלו "פרסים יקרי ערך" "בונוס יינתן למי שיספק גם אנימצית הליכה." תגמולים למפגרים "את הקבצים או אם יש לכם שאלות יש לשלוח לאימייל: 3dcontestcorbomitegames.com" "שלושת הזוכים בתחרות יזכו בפרסים יקרי ערך (ספרים חתומים של זבנג) ובעבודה אפשרית על "זבנג!- המשחק"." רוצה לומר, יבש לנו בגרון ואין לנו כח לירוק עליכם, יש לנו כמה ספרי משבוע הספר שאורי חתם עליהם במחסן, אולי אתם רוצים אותם? "© כל הזכויות על הקומיקס זבנג והדמויות השונות שמורות לאורי פינק. - הזכויות על זבנג המשחק שמורות אורי פינק, עודד שרון, וצוות Cobomite games. Corbomite games - רשאים לעשות כל שימוש בכל חומר שיוגש במסגרת התחרות." אני חולה על האותיות הקטנות.... בקיצור, קצת מעליב כל העסק הזה. אלא אם אתה ילד משועמם.....
 

טל33

New member
WOW אם כבר מדברים על ניצול ציני -

לשלוח לכם SCREENSHOTS - מילא. אבל גם את הקבצים עצמם וגם אנימציות ??????? אז אני אמור לקרוע את ישבני הענוג ולתת לכם את כל מה שתצטרכו כדי להפיק את המשחק (קבצים אנימציות וכו')וכמובן להרוויח, ובתמורה אני אקבל ספר חתום של זבנג (חבל שאני לא בן 8 שוב), ואפשרות (היאח הידד) של עבודה על המשחק.מעניין מה תהיה המשכורת של מי שכן יתקבל לעבודה. פגישה אישית לקפה עם אורי פינק ואפשרות לקבלת עוגה שהוא נגס בה ????? תמונה ממוסגרת של אחד מגיבורי הקומיקס ???? אולי תשנו את שם התחרות (והחברה) ל"זבנג וגמרנו - העסקת פראיירים בע"מ" ? זה לפחות יזהיר את התמימים שבינינו
 

E r A n 1982

New member
../images/Emo12.gif

לפחות הסכימו לתת סקיצות של גל מכמה זוויות... תודה לאל (אורי) שהוא זרק לנו לפחות את הפירור הזה. מדהים לאיזה רמות של ביזיון אפשר להגיע. אבל אולי זה מיועד לילדים בבתי ספר יסודיים או משהו כזה.. וזאת סתם "חוויה" לחופש הגדול..? מוזר. מוזר מאוד :)
 

night mare

New member
אוף איתכם, נמאס כבר!

למה כל פעם שמישהו שם פה הצעת עבודה זה צריך להפוך לקרקס של ציניות?! הבנאדם מדבר איתכם דוגרי, אמר לכם מה הוא מציע, אתם מעוניינים - תעשו. לא מעוניינים - תשתקו ותעברו הלאה! למה הצרות עין הזאת, למה תמיד בגישה הצינית?! לא פלא שהתעשייה נראית כמו שהיא נראית, והכל מגיע לנו!
 

ophler

New member
בדרך כלל

אני מסכים עם דעתך (בנושאים הללו) ועודף ציניות לא מועיל. (נכון שאני עדיין לא בתעשייה אבל) הפעם זה נראה כמו ניצול מוגזם. ברור שכל אחד יכול לקרוא הכל (כולל האותיות הקטנות) ולהבין ולעשות מה שהוא רוצה, אבל גם לגיטימי במקרה כזה להביע דעה בנושא. בדיוק כמו שאפשר להציע עבודה בתנאים מעליבים (זו דעתי) כך אפשר להגיב לנושא בתגובות ציניות שאולי יהיו מעליבות. ושוב, ברוב המקרים האחרים את צודקת -לא תמיד צריך תגובה צינית להצעת עבודה.
 

sherban

New member
את סתם רוצה ספר זבנג חתום... ../images/Emo3.gif

אבל בלי קשר לציניות - נראה לי שהרבה אנשים לא מבינים את המורכבות של פרויקטים כאלה. הצעות כאלה מן הסתם ימשכו אליהם אנשים פחות מוכשרים או פחות מנוסים - כאלה שמעוניינים בניסיון ולא בכסף. כביכול שני הצדדים יוצאים נשכרים - אלה מקבלים עבודה זולה ואלה מקבלים ניסיון מוכח. אבל בתכל'ס אף אחד לא יוצא נשכר - משחקים כאלה בהכרח יצאו לא טובים במיוחד (אם בכלל יגיעו לכלל סיום). ואותם יוצרים צעירים יצטרכו לקבל הערות והדרכה מאנשים (שכנראה) מבינים בתלת ומשחקים פחות מהם עצמם (אני יכול רק לדמיין איך מודליסט ללא ניסיון מנסה למדל לפי המודלשיטס שבאתר - ואף אחד לא מבין למה זה לא יוצא טוב או איך לתקן). אולי לא צריך להיות ציני. אבל כן אפשר להאיר את עיניהם של הרוצים לעסוק בתחום למשמעות של צורת עבודה כזו.
 

domnin

New member
יו שירביר, איזה חכם חזרת מהולנד

תענוג, מילים כדורבנות!
 

sherban

New member
זה מהפטריות...

סתם, האמת נזכרתי בזמנו כשעבדתי על סדרת מד"ב לטלויזיה והיתי מקבל הערות על תאורה ממישהו שהבין בזה אפילו פחות ממני. רק שאז עוד לא ידעתי את זה וסתם הינו הולכים סחור סחור. אני לא ידעתי אז לתת פתרונות הולמים והוא (שהיה תאורן בחסד אבל בלי הבנה בתלת) היה מנחה אותי בכיוונים אבודים. בסוף נאלצתי לשבת לבד בבית וללמוד את מה שצריך בעצמי. גם הסדרה לא עלתה לאויר...
 

domnin

New member
כן, מכיר את ההרגשה כאשר אתה

מקבל הנחיות ממישהו שלא מבין מהחיים שלו, אבל מה, הוא הבן של הבוס, וואט טו דו?
 

Clark Kent 7

New member
ואולי הגיע הזמן (בפעם המי יודע כמה)

לגנות את השיטה הנלוזה של מעבידים לחפש עובדים פוטנציאליים באמצעות טסטים למיניהם ללא תשלום. הנגע הזה נפוץ לא רק באנימציה אלא גם באיור, ורק תורם עוד יותר לזילות המקצועות הנ"ל. יש להבהיר חזור והבהר (סליחה אבשלום קור) כי ככה הם יעלו בחכתם רק סטודנטים ו/או עובדים לא מנוסים - וגם להם יש לשלם לדעתי, גם אם רק תשלום סמלי. אין ולא צריכות להיות עבודות חינם, ואם קהילת האנימטורים והמאיירים תתאחד מאחורי העמדה הזאת, אז אולי (וזה אולי מאוד אוטופי ונאיבי) גם יתחילו להתייחס ברצינות רבה יותר לתחום.
 

night mare

New member
וצריך גם

להזהיר את האנשים הצעירים מפני מקומות כאלה. אלה מאיתנו שמלמדים בכל מיני מוסדות, אפשר להקדיש שיעור אחד ל"שיטות ניצול נפוצות".
 
למעלה